Dere som er kvalme og kaster opp

nr.2:)

Forelsket i forumet
Klarer dere i det heletatt å gjøre noe nyttig iløpet av dagen ? :p Jeg ligger her som en slakta gris føler jeg.Får så dårlig samvitighet ovenfor sønnen min. Sambo er på kurs om dagen så jeg er alene med han helt til langt på kveld.Har blitt en del filmer om dagen for å si det sånn,men klarer rett og slett ikke leke med han for da må jeg bare løpe på do emoticon

Nå vet jeg ikke helt hva som er graviditet og hva som er svangerskapskvalme.
Men jeg klarer ikke å gjøre noen ting ihvertfall.

GRUSOMT....

Jeg får nesten ikke gjort noe som helst jeg heller... Igår når jeg skulle hjelpe han å kle på seg, og vi skulle reise i barnehagen, måtte jeg bare løpe inn på do. Og gutten min stakkar, ble jo så redd når han både hørte og så meg kaste opp. Han gråt.... Og jeg prøvde å stryke på beinet hans imens jeg kasta opp, og prøvde å snakke til han underveis.. Stakkar.... Når alt roet seg ned, fikk jeg vist han at det går bra med mamma, og det er ikke farlig.. Sånn går det når jeg prøver å gjøre noe!! Henger over doskåla med en gang...! 
"Heldigvis" er sønnen vår ganske sliten når han kommer hjem fra barnehagen, så han vil gjerne se litt film, og gjerne drive med puslespillene sine og sånne rolige ting. Det er godt!! For det orker jeg som oftest å være litt med på...
Men har konstant dårlig samvittighet overfor han.. Også husarbeidet da!! Herregud!! Det ser helt bomba ut!! Blir skikkelig stressa av det!! Samboeren min er kjempeflink til å stelle huset, men han har så vond rygg nå, så han orker svært lite selv... Så vi prøver å motivere hverandre, og tar i et tak innimellom her sammen.
Håper formen blir bedre snart, så jeg får tatt litt mer tak her, og orker å leke mer med gutten min...

God bedring til dere også, jenter!! Det er jo en liten "trøst" at vi er flere i samme båt...

får ikke gjort noe for jenta mi. hu gråter da hu drar fra meg om morran ( blir hentet av sin mormor) sier hun savner meg da vi møttes igjen etter bhg....Personalet i bhg har også sagt ifra att hu reagerer veldig på å se meg dårlig ( jeg klarer ikke skjule det ).... så de har tilbudt oss en samtale og att hun skal være der fulle dager, noe hun ikke har pleid før:( uff vil bare bli frisk.... så nei jeg klarer ikke noe om dagen:)

Nei, det er helst lite. Samboeren måtte være hjemme med meg og mini idag, pga formen min. Jeg klarte ikke stå opp og jeg sliiiter med å holde følge med henne. (Jeg er enda hjemme i mamma permisjon)

Så fikk en melding av kona til han ene på jobben til samboeren, hun kunne komme å ta Thea litt i morgen, om jeg trengde. Sånn at samboeren min kunne komme på jobb. He he, avhengig av han? neeeida! 

Sitter å krysser fingrene på at kvalmen varer mindre denne gang, for forje gang kasta jeg opp nesten daglig fra uke 4-5 til 18

Klarer på ingen måte å ta meg av guttungen vår, så pappa'n både henter og leverer i barnehagen. Han ordner alt her hjemme også, lager mat og tar seg både av ungen OG meg. Han er virkelig helt fantatisk, vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten!! Det eneste jeg tvinger meg til å gjøre i gode perioder, er å vaske klær :)

Ikke en dritt, totalt kaos i hele huset. Sitter i sofaen og spiser eple, drikker farris og synes fryktelig synd på meg selv dagen lang (gråter gjerne litt også, hormonene lar meg jo ikke være i fred selv om jeg er blitt usigelig kvalm).
Om jeg så mye som prøver meg på noe mat-relatert (åpne kjøleskapet, vaske opp, rydde kjøkkenet) er det rett på badet og brekke seg.
Dette blir nok et enebarn for å si det sånn...

Maisi skrev:
Ikke en dritt, totalt kaos i hele huset. Sitter i sofaen og spiser eple, drikker farris og synes fryktelig synd på meg selv dagen lang (gråter gjerne litt også, hormonene lar meg jo ikke være i fred selv om jeg er blitt usigelig kvalm).
Om jeg så mye som prøver meg på noe mat-relatert (åpne kjøleskapet, vaske opp, rydde kjøkkenet) er det rett på badet og brekke seg.
Dette blir nok et enebarn for å si det sånn...

Akkurat sånn her også, og jeg hadde det helt likt med jenta som er 15 mnd. Skjønner ikke at jeh orker dere en gang til,men det er faktisk verdt det til slutt! Men om det blir føre barn som ønsket tviler jeg på, tror vi sier oss ferdig etter nr.2!

Husarbeidet får nesten gjøre seg selv om dagen her i heimen.
Jeg har dager der jeg kjenner kvalmen komme snikende før jeg har åpnet øynene,og dager som i dag der jeg faktisk fikk levert småen i barnehagen og satt på en maskin med klær.Og faktisk orket å skrive noe på BV og ENDA ikke spyr...

ÅÅÅ disse dagene vil jeg ha flere av!
Jeg har så forferdelig vondt samvittighet iht sønnen min,han har så lyst å ha meg med å leke men jeg orker ikke..

Back
Topp