Dere som er kvalme/kaster opp

Mrs.J

Elsker forumet
Hvor langt var dere på vei når kvalmen og oppkasten begynte?
Jeg har kastet opp bare en dag og er 5+3 i dag [emoji106]

Jeg er 5+2 i dag og kvalmen slo til fra 4+3. Kaster ikke opp, men sliter med å komme gjennom dagen uten å grine på grunn av uvelheten [emoji20]

Hvor langt var dere på vei når kvalmen og oppkasten begynte?
Jeg har kastet opp bare en dag og er 5+3 i dag [emoji106]

Kom snikende denne uka ca. 6+0, og har vært verst de to-tre siste dagene. Men har ikke kastet opp ennå.
6+6 i dag:)

Jeg er 8+1 og jeg har enda ikke kastet opp! Så man må ikke kaste opp! Jeg er en go del kvalm, men heldigvis ikke kastet opp!

Har vært småkvalm siden uke 4, men de siste tre dagene har vært forferdelige.. 6+4 i dag.. Brekker meg flere ganger om dagen, men ikke kastet opp enda..

Ca 8+0 idag, har slitt med kvalmen i ca en ukes tid nå. Har heldigvis ikke kastet opp endå (krysser fingrene) OG krysser fingrene for at 12 uker er the magic number og at kvalmen slipper taket når jeg kommer dit [emoji28]

begynte med kvalme en og en halv uke FØR ikm :sour::meh: og nå er jeg 8+1 på vei ... så begynner å bli ganske lei av det ja. Men siste uka har det blitt enda verre. Føler jeg går med det oppi halsen. Og har kasta opp . Men føler igrunn det til en viss grad hjelper å spise.

Back
Topp