Dere som er kvalm?

Floken

Forumet er livet
Hvordan er dere på jobb? Jeg føler det lyser gravid i pannen på meg. Klarer ikke å uttøve hundre prosent og er helt sløv...

Sykemeldt.. Før det jobba jeg bare 50 prosent... Kjempet meg gjennom med og spise hundre ganger for dagen..!

Har heldigvis en jobb hvor jeg ikke trenger å forholde meg til andre hele dagen, og det hender at jeg må hvile meg litt.. Håper virkelig ikke at noen plutselig kommer inn når jeg henger med hodet over pc'n.. Må forholde meg til noen kunder, men det er mest pr Mail eller tlf, så de ser meg heldigvis ikke...

Er  sykemeldt fra 50% stilling som sykepleier på natt på et stort sykehjem. Aner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg tilbake. Når kvalmen, trøttheten +++ forsvinner, så er det fremdeles ganske heftig å jobbe på natt. har ansvar for 90 pas. alene som sykepleier, så det går i 110 hele natten lang :(

Legen sier de er pliktig til å gi meg tilrettelegging på dag, men jeg vet at de sliter med folk på natt, så får så dårlig samvittighet.

Sist graviditet hadde jeg bekkenløsning, og jeg kjenner allerede nå at det iler i bekkenet når jeg har gått mye. så jeg må være forsiktig føler jeg, ta vare på meg selv.

Back
Topp