dere som er kjent i oslo

baremeg6

Forelsket i forumet
Hvordan kan jeg ta trikken fra rikshospitalet og ned til ikea? kan jeg ta trikken som går fra sykehuse eller?

Da må du ta trikken til sentrum, og ta IKEAbussen opp. Går ikke trikk til IKEA.
Eller du kan ta 401bussen fra Bussterminalen.

Ikea ligger på furuset eller slependen, så du kommer ikke dit med bare trikk fra riksen. Men du kan ta trikken fra riksen ned til jernbanetorget eller rundt der, og ¨så ta gratisbussen fra fred olsens gt..... eller gå inn på trafikanten.no å søk det opp.

huff det hørtes vanskelig ut... mulig e lar vær og fær på ikea... :)

Sku ønska e ha nå slekt i oslo som kun hjelp meg... men får nok hold meg på sykehuse.. foresten e det nå butikk i gåavstand?

ORIGINAL: baremeg6

huff det hørtes vanskelig ut... mulig e lar vær og fær på ikea... :)

Sku ønska e ha nå slekt i oslo som kun hjelp meg... men får nok hold meg på sykehuse.. foresten e det nå butikk i gåavstand?

Hvilken type butikk er det du er på jakt etter da?
Det er forresten ikke så langt fra der trikken stopper og bort til IKEAbussen altså.

ja det kan jeg jo.. Men oslo skremmer meg egentlig litt helt på egenhand...bor på en liten plass der det ikke er så mye folk og er egentlig ikke noe bymenneske. Men kansje det har vært godt og komme seg litt ut av sykehuse...

Men tar jeg bare trikken fra riksen og rett ned til sentrum og samme veien tilbake??

Har vært der 2 ganger før.. en gang tok jeg taxy fra sentralbanen til sykehuse og ble kjørt til sentralbanen etterpå..

den andre gangen kjørte jeg og samboern min motorsykkel og bode på opra hotele og var en liten tur på oslo city...

det er min erfaring fra oslo

Back
Topp