Dere som er innom her

Misafiona

Elsker forumet
Hvor lenge har du vært her på babyverden og har du noen gang byttet nick? Evt. hva het du før?

Jeg har vært her siden starten på svangerskapet med Nathaniel, var vel en eller annen plass mellom 8 og 10 uker tipper jeg, jeg har byttet konto her inne så jeg kan ikke se hvor lenge jeg har vært her.... På meg står det nå 20.mai 2007 og det er ikke så veldig galt men jeg var her litt før, så kom mannen etterpå... Denne kontoen var min mann sin før....

Før het jeg Oktober07 fordi jeg ventet barn Oktober07
Jeg byttet nick da jeg ventet barn to fordi jeg ikke synes det passet lenger med bare Oktober07, jeg valgte da et nøytralt navn:)
Misafiona, Misa og Fiona, Misa navnet forbinder jeg med en Mandrag i Margit Sandemos triologiserie, møter mandragene i Heksemesteren og så er de med i Sagnet om Lysets rike.
Fiona tok jeg fordi jeg synes det er søtt og det har jeg fra Shreek, prinsesse Fiona[8D][:D]

Har vel vært her siden 24.05.2005 fordi jeg og min x-mann prøvde å bli gravide og så ble det en laaaaang pause fra bv til jeg ble gravid i 2007 og da het jeg Oktoberbaby2007(tror jeg[8D]) og så ble det Emilies mamma, og så Emilie og spiren og så Emilie og Oskarsmamma[;)]

[;)]

Har vært her inne siden mai 2007. Venter nå nr 2 og har fortsatt det samme nicket[:D]

Vært her siden Februar 2007, var vel rundt 1 mnd da og visste det ikke [:D]

Alltid samme nick! [:D]

eg har vært her siden februar 08 tror eg det var..het Angel224 før..byttet nick når eg ble gravid for å være litt hemmelig da og siden har eg vært |*StoresøsterT*| [:D]

Jeg registrerte meg her aug 07 og var 4 mndr på vei,men begynte ikke aktivt her før i fjor [:)]
Het IshavsPia i starten [:)]

ble medlem i mars 07. var kjempeaktiv lenge..men har ikke vært så flink det siste året eller to..hehe
har vært mayamy hele tiden[:D]

Registrerte meg da jeg var gravid med Adrian, brukte det mest som et oppslagsverk. Var ikke på diskusjonsforumet før jeg ble gravid med Oliver [:)]

Back
Topp