Dere som er IF kunder

jk81

Elsker forumet
Svigerinna mi ringte nå og sa at If har en leie avtale på bilseter fra Besafe.
Da betaler du 5000 kr og du får det siste sete. Så kjekt a, vi er If kunder og skal virkelig sjekke opp dette.. Da leier man sete 1 og 2 og 3 sete er vårt.. Greit for oss som ikke skal ha flere barn i hvertfall [:)]

Babysete er Besafe isi sleep [:)]
Noen som allerede benytter seg av dette??

Håper du kjenner noen som jobber i IF.
For du har ingen garanti for at setet du får utlevert har vært i en ulykke tidligere....

Men har man noen garanti for at det ikke er blitt gjort lureri i prosessen??

Jeg er usikker på hele greiene, selv om jeg kjenner folk som jobber i IF om som jeg hadde fått splitter nye seter fra. Jeg tar ikke risikoen!!!

ORIGINAL: *Bethina*

ORIGINAL: Elissa85

Jeg er usikker på hele greiene, selv om jeg kjenner folk som jobber i IF om som jeg hadde fått splitter nye seter fra. Jeg tar ikke risikoen!!!

Man må ta en risikovurdering på det selv[:)]
Men det er en del personer der ute som ikke har råd til å kjøpe nytt, og da syns jeg iallefall at det er et supert alternativ, da det kan betales i mnd avdrag[:)]

Og jeg hadde heller leid fra et forsikringsselskap enn å kjøpt brukt iallefall, det hadde jeg aldri turt.. (måtte bare får det med)

Ja, den er jeg enig i.
Og jeg skjønner de som ikke har råd til nye seter. Men man får råd til det meste om man bare prøver.

Blir til at vi kjøper nye, like greit da, vil ikke ta noen sjanser [:)]
Men bra det er tilbud om det [:)]

Er ikke intr. i å krangle selv.
Men jeg kjenner flere som har følt at livet har gått imot dem økonomisk, men i alle slike saker er det gjemt hjelp. Viss man leser mellom linjene hos ulike hjelpesteder finnes det et håp for alle.

Tilbudet fra IF er egentlig veldig bra. Mange tar seg ikke råd/har ikke råd til å kjøpe 3 bilstoler og da er leieavtalen et godt alternativ. Det er viktigere å ha gode trygge seter enn å kjøpe noen som egentlig ikke er bra i det hele tatt. I de fleste tilfeller vil du kunne se skader på isoporen inni stolen om de har vært utsatt for en kollisjon, i tillegg dekker forsikringen din om du skulle ha behov for å bytte stol pga. krasj. Da er det jo ingen grunn til å ikke si i fra når man leier et som blir utsatt for kollisjon.

Har du råd til å kjøpe nye stoler ville jeg likevel prioriert det. En av årsakene til det er at du ikke får mulighet til å prøve stolene i bilen før du leier dem. De har kun en type, og de passer ikke alltid i alle biler. I tillegg er du sikker på at du får en stol som passer størrelsen og vekten på ditt barn, jeg har dessverre sett at det ikke alltid er tilfelle når man leier gjennom IF.

Back
Topp