Dere som er i uke 5..

Maagnolia

Andre møte med forumet
Hvilke symptomer har dere?

Jeg er 5+1 i dag og har egentlig bare murringer som kommer og går. Litt stikking på et punkt under foten og så har jeg tuunge pupper, større brystvorter og en tydelig ring allerede.
Men murringen kommer og går sånn. Noen ganger er det jo faktisk nesten direkte vondt, mens det kan gå timer til at jeg kjenner at det er noe der igjen..
Hvordan har dere det, damer? Hvilke symptomer og hvordan har dere det ift disse "menstruasjonsmurringene"?

Jeg er 5+2, så da har vi nesten termin på samme dag :D Kjenner fint lite. Har hatt dager med ligamentsmerter og bekkenløsningssmerter, men ikke hatt d på flere dager. Kjente ingenting igår, var uggen noen dager tidligere. Idag har jeg vært kvalm. Men ingenting voldsomt. Regner med det er litt tidlig, men har aldri brukt å være så veldig plaget i begynnelsen... :P

Jeg har vonde, tunge pupper med svære brystvorter .. - kvalme/uggen som kommer og går men ikke veldig plagsomt ( bank i bordet) - ganske humørsjuk og strekkinger fra tid til annen.. Jeg er 5+5 ellerno idag .,

Jeg er 5+5 idag. Kaster opp 2-3 ganger iløpet av dagen! (Bare 2 ganger idag-hurra!) men får igrunn i meg mat. Konstant kvalm. Trøøøøøøøøtt. Litt vondt i puppene,ikke mye merkbart egentlig. Går oftere på do. Masse murring i magen.

Jeg er 5+5 idag. Kaster opp 2-3 ganger iløpet av dagen! (Bare 2 ganger idag-hurra!) men får igrunn i meg mat. Konstant kvalm. Trøøøøøøøøtt. Litt vondt i puppene,ikke mye merkbart egentlig. Går oftere på do. Masse murring i magen.
Jeg begynte å bli dårlig samtidig som testen ble pos sist og siden spydde jeg 4 ganger daglig i 4 mnd så jeg hååååper jeg kommer unna med morgenkvalme denne gangen :b god bedring til deg ;)

Jeg begynte å bli dårlig samtidig som testen ble pos sist og siden spydde jeg 4 ganger daglig i 4 mnd så jeg hååååper jeg kommer unna med morgenkvalme denne gangen :b god bedring til deg ;)

Takk! Jepp samme som her det,kvalmen kom med en gang :/ håper jeg slipper å lide i 4 mnder selvom det er verdt det "in The end"...

Takk! Jepp samme som her det,kvalmen kom med en gang :/ håper jeg slipper å lide i 4 mnder selvom det er verdt det "in The end"...
Haff ja! Hadde jeg kunne sykemeldt meg nå så hadde kvalme gått helt fint.. Men ska ha en eksamen om to uker og begynnner 100% stilling om 4 uker midt i kvalme tia .. Kryss fingra for meg!!

Haff ja! Hadde jeg kunne sykemeldt meg nå så hadde kvalme gått helt fint.. Men ska ha en eksamen om to uker og begynnner 100% stilling om 4 uker midt i kvalme tia .. Kryss fingra for meg!!
Klarer å jobbe - har kontor jobb så det går greit. Jo lykke til håper du slipper unna :)

Jeg er 4+5 og merker lite bortsett fra bekkenplager (men det har jeg vært plaget med siden forrige fødsel) Ellers er jeg litt uggen, men absolutt ikke noe ille.

5+2 i dag. Trøtt som en dupp, litt murring og humørsvigninger. Føler meg stort sett oppblåst over det hele :p
Men Utrolig lykkelig :)

Samme
Jeg er 5+2, så da har vi nesten termin på samme dag :D Kjenner fint lite. Har hatt dager med ligamentsmerter og bekkenløsningssmerter, men ikke hatt d på flere dager. Kjente ingenting igår, var uggen noen dager tidligere. Idag har jeg vært kvalm. Men ingenting voldsomt. Regner med det er litt tidlig, men har aldri brukt å være så veldig plaget i begynnelsen... :p
termin dato vi da! moro :D

jeg er kvalm. kasta opp i går, men bedre i dag. tunge pupper, med megastive nipler :P
stoor, oppblåst mage, bekkenløsning, tisser hele tiden

Er 5 + 3 i dag, og er trøtt som ein dupp, sov 4 timer på dagtid i dag! Så her er trøtthet og søvn det største "problemet". Tunge, vonde pupper og nipliser ;) Er litt småkvalm dersom eg er for aktiv, men ikkje sånn at eg må kast opp eller er dårlig av det. Håper det holder seg vekke!
Stikkinger og murringer i underetasjen er og tilstede! Og opp kvar natt for å gå på do. Sulten stort sett døgnet rundt, men syns det stabiliserer seg litt no etterkvart! Oppblåst og STOR mage.

Back
Topp