Dere som er i uke 13 nå

Bkno4027972

Blir kjent med forumet
Hvordan har dere det? Har dere merket noen store endringer siste uken? Jeg var på UL for en uke siden og da så alt bra ut, men nå er mange av symptomene borte bortsett fra at det stikker mye i magen. Hadde egentlig ikke tenkt å reise mer på ultralyd bortsett fra den i uke 18 men kjenner jeg er litt bekymret. Mistet i uke 11 sist jeg var gravid og det gikk veldig inn på meg.

Jeg er 12+3 i dag. Jeg merker ikke så mye av symptomer lenger (bortsett fra såre brystvorter), og synes egentlig bare det er veldig deilig! Var på TUL på fredag for å sjekke at alt så fint ut etter å ha passert 12 uker, og etter det har jeg roet meg veldig. Gleder meg til å kjenne på det å ha litt mer energi framover ukene som kommer, i stedet for å være konstant trøtt.

Jeg er 13+1, og har faktisk blitt i dårligere form etter jeg bikket 12 uker. Den siste uken har jeg vært kvalmere og trøttere enn noensinne.
Men det er jo definitivt ikke unormalt å begynne og føle seg bedre nå, så jeg ville ikke ha bekymret meg for mye om jeg var deg (lettere sagt enn gjort vet jeg).

Jeg er 13+1, men er fortsatt dårlig dessverre. Er dog glad for at jeg er mindre dårlig enn for tre uker siden, og håper på stor bedring når jeg nærmer meg OUL :) Sitter ofte lenge i på meg dessverre, men tar den bedringen jeg kan få.

13+1 og kvalmen er litt opp og ned. (Tvillinger, så vanlig med kvalme lenger enn 12 uker) . Ellers er det kun bekkenet som trøbbler.

Takk for svar alle sammen. Er 13+2 nå. Husker veldig lite fra sist jeg var gravid så vet ikke hvordan det var da. Blir nok bedre når vi kjenner bevegelse daglig

Jeg er ikke i uke 13, men her snudde alt forrige helg. Våknet forrige mandag og skjønte ingenting, hadde plutselig energi til å trene (10+3). Eneste jeg har er vondt i brystene og sover dårlig. Det er veldig vanlig at det snur i 2. trimester :)

Jeg er 13+2, og har fått energien tilbake! Fortsatt kvalm om jeg blir veldig sliten, veldig sulten eller veldig mett, men aldri "uprovosert" kvalm lenger.

Utnytta at energien er tilbake ved å gå all in med husarbeid i helga, da jeg var hjemme alene - men det fikk jeg jammen igjen på søndag. Da sov 3 powernaps ila dagen og var helt ødelagt - pluss smerter i rygg og bekken. Så fordi man plutselig greier - betyr det ikke at man nødvendigvis bør, har jeg nå lært...:bag:

Back
Topp