Dere som er i jobb..

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Søker dere permisjon 3 uker før termin eller tidligere? har forstått at hvis man tar ut mer enn de 3 ukene så trekkes det av fellesperioden.. Jeg håper å klare stå i jobb, iallefall gradert frem til 3 uker før, så ikke tiden går så sakte.. ;)
 
Søker fra 3 uker før, trenger permisjonsdagene etter fødselen ikke før:)
 
Usikker på hva jeg gjør. Sist ble det ikke boe permisjon før fødsel, siden baby kom 3 1/2 uke før termin. Så jeg var kjempesliten av å gå rett fra 100 % jobb til fødsel og barseltid. Men vil egentlig ikke ta fra tid med baby heller. Må tenke på det...
 
Jeg kommer til å gå ut i permisjon 4 uker før, og ikke 3 uker.
 
3 uker før. I tillegg sparer jeg to uker ferie fra i år og tar med meg over. Alt for å få så lang permisjon som mulig etter baby har kommet.
 
Hadde jeg kunnet hadde jeg nok ikke tatt 3 uker før heller... Men blir hvertfall ikke noe mer...
 
Nå får jo jeg svangerskapspenger så litt teit at jeg svarer kanskje :p MEN forrige gang jobba jeg, og da tok jeg også 3 uker før fødsel. Syntes det viktigste er å få mest mulig tid med baby, og da ville jeg ikke bruke permisjonen min før fødsel.

Edit: Lat som jeg har skrevet før TERMIN og ikke før FØDSEL. Ser ut som jeg vet på dagen når jeg skal føde her :p
 
3 uker før. For oss er det viktig at permisjonen blir lengst mulig.
 
Back
Topp