Dere som er i jobb...

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Hvordan overlever dere jobbdagen? Og åssen type jobb har dere?

Jeg kjenner jeg sliter, er totalt utslitt, men jeg står jo på som bare F... Jeg svimer nesten av til tider og må hele tiden sette meg ned for å klare å få igjen pusten. Også kommer kvalmen snikende i upassende tider. Hjelp meg og holde ut, jeg er glad i jobben min og vil holde ut så lenge som mulig

Jeg hadde min første arbeidsuke nå, etter ferien. Grua meg veldig til å starte igjen, men det har gått over all forventning. Nå har jeg det tydeligvis utrolig lett, da jeg hverken er kvalm eller uvel. Jeg er utrolig trøtt etter endt arbeidsdag, så jeg er nødt til å sove litt. Jeg jobber i barnehage :)

Det er utrolig slitsomt. Føler det sånn som deg. Føler jeg ikke har energi til noen ting. Håper det gir seg når jeg passerer 12 uker. Jobbet helt ut sist og det var planen nå også, men utsiktene for øyeblikket nå er ikke lysende.

Jeg jobber som miljøterapeut på skole, og sliter med kvalme og trøtthet så jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem.
Hvis det fortsetter denne uka også, tror jeg at jeg tar meg en tur til legen for er tungt å gå sånn på jobb og får dårlig samvittighet for ungene hjemme når jeg er avhengig av små hvilepauser for å fungere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det går veldig opp og ned! Jeg er fengselsbetjent, og vi er et gitt antall betjenter på jobb hver vakt. Jeg kan liksom ikke ta meg en runde rundt bygget for å lufte kvalmen litt. Eller legge meg på sofaen et kvarter. De verste dagene drar jeg meg gjennom vakta, og bruker pausa til full avslapping. Noen dager er jeg stuptrøtt; det er fælt! Hater å være trøtt. Men andre dager igjen er jeg helt fin! Det er verre denne gangen; sist gang var jeg kvalm to ganger (!), og bekkenløsninga kom først etter at jeg hadde fått tilrettelagt arbeid.. Spent på hvor lenge det holder denne gangen.