Dere som er hjemme....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hva spiser dere ila dagen. Jeg er så dårlig til å lage meg mat. Lager dere skikkelig gode varme lunsjer osv eller blir det bare knekkebrød eller brød??

knekkebrød og te! fordi det er så utrolig godt[:D]
men veldig ofte har jeg en eller flere kaffeavtaler med venninner så da blir det alltid plass til litt kake[;)]

Er jo så kjedelig å lage mat til seg selv. Og Guro, Kake er ikke lunsj [8D][;)].

Jeg lager meg oftest en god salat nå for tida [:)]
Issalat, ruccula, krydrede kyllingbiter eller reker, rødløk, sukkererter, småtomater, fetaost, krutonger og litt søt chilisaus f.eks,
OMNOMNOM! Steker kylling og kutter salat et par-tre ganger i uken, og har alle ingrediensene separat i tette bokser i kjøleskapet,
alt klart til en rask salat når som helst! [:)]

Er også fan av halvstekte baguetter/rundstykker som jeg spiser nystekt til eks. pastasalat, suppe eller har noe godt pålegg på [:)]

Ellers hender det seg at jeg lager litt ekstra til middag slik at jeg har til lunsj dagen etter, alt fra pizza til fisk [8D][:D]

jeg er også dårlig på å spise.
blir brødskiver, frokostblanding og epler.
glad vær noen gang vil ha meg med ut på llnsj for da får jeg variasjon hehe

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Er jo så kjedelig å lage mat til seg selv. Og Guro, Kake er ikke lunsj [8D][;)].

Wått??
luns-smønsj..kake er godt og bra for magen![:D]

ORIGINAL: kolibri

Wått??

My kind of girl[:D] 

ORIGINAL: Lbaby

ORIGINAL: kolibri

Wått??

My kind of girl[:D] 

Du vet at jeg er ett kakemonster, men jeg må først ha mat i magen også kake. MASSE KAKE [8D]

Back
Topp