Dere som er hjemme med barn

vinterkyss

Elsker forumet
Dere som går hjemme med barn!
Om du blir syk, kommer mannen din da hjem fra jobb?

Min nekter... uansett hvor syk jeg enn er... [:@][:@][:@]
(og jeg er hjemme med 4 barn 2 dager i uka, 2 barn resten)

om jeg blir syk så har han ikke noe valg altså! Men han har ikke mulighet til å komme på kort tid. Så jeg må ofte vente 1-2 timer før han kommer da .

Jeg har spydd som en gris SAMMEN med 2 av barna UTEN at han kom hjem [:@]

Ja, fordi jeg får sånn manneinfluensa. Er jeg syk så er jeg ikke i stand til å ta vare på meg selv, engang ;P

Min man hadde ikke noe valg da jeg gikk hjemme.. 

Selvfølgelig er han det. Noe annet er jo helt fjernt.

ORIGINAL: *englefjes*

Ja, jeg mener jo også det...
MEN

nei det er sjelden.

en gang når jeg og 3 barn spøy i 3 dager, da måtte han komme hjem den 3 dagen, for eg klarte ikke mere. hadde mere nok med meg selv.
og en gang jeg hadde kraftig ørebettenlse og høy feber, og rask på balansenerven, da kunne jeg o ikke ha veslemann, klarte jo ikke gå;)

ellers kommer ikke han hjem.

kommer an på hvor syk jeg er..
men sier jeg at han må komme å ta ungene så gjør han det!
Han er fantastisk flink å stille opp uansett hva!!
Gode snille mannen min!![:D]

trenger egentlig ikke si noe til han for han ser det selv...

Da hadde jeg glatt overlatt 4 unger til ham når han er syk en gang, så kan han få prøve det selv.

Her hadde nok samboeren min kommet hjem om jeg var syk, ellers hadde det blitt bråk, men han er ufør og når han jobber (jobber litt) så er det stort sett om natta så han er hjemme på dagtid.

Min samboer er borte på jobb i 5 uker i slengen, og da tror jeg vi minst må være døden nær før han kommer hjem. Han er også hjemme 5 uker i slengen, og jeg har stått på kne ved doen og spydd med en 1 mnd gammel baby i armene og en unge på 2,5 med omgangssyke liggende på badegulvet. Han lå i senga fordi han var litt "uvel" [:-][&:]

her kommer sambo hjem om jeg ikke føler meg bra nok til å ta meg av lillegutt.
så koser han seg med å leke hele dagen med sønnen sin[:)]

Beror på hur sjuk jag är, men antar att du menar när man är ordentligt sjuk. Nu blir jag sällan så sjuk att jag inte klarar o ta hand om lilleman men skulle jag vara så sjuk så skulle han komma hem så fort han kunde.

Han jobber i nordsjøen så jeg prøver å unngå at det skal gå så langt at han må komme hjem.
Men dei 2 siste turene har det skjedd.
1 turen var eg innlagt på sykehuset så han måtte være hjemme noen ekstra dager før utreise og 2 turen måtte han komme hjem når han hadde 1 uke igjen av turen. Då var både jeg og ungene syke, mamma måtte til og med ta seg fri fra jobb den dagen mannen kom hjem for å ta seg av meg og ungene.

Men nå har har han bare 5 dager igjen i år da [:)]

Såklart han gjør![;)]

nei, da skal jeg være skikkelig syk....
har ikke skjedd enda ihvertfall[:o]

ORIGINAL: *englefjes*

Back
Topp