dere som er/har vært kvalme

Lillebabs..

Glad i forumet
i svangerskapet.. når kom kvalmen? Sist kom kvalmen 6+0, og da spydde jeg i 7 måneder, og måtte ha intravinøst å hele pakka[&o] har ikke blitt kvalm enda, så nå hååper jeg at jeg kanskje slipper?[;)]

Nå begynte kvalmen rundt uke 7 og har enda ikke gitt seg, selv om i dag har vært en av de bedre....sliter å få i meg mat og drikke og pleier å spy på morraen!!![&:]

Men nr. 1 var jeg kvalm fra uke 6.7 til uke 12, mest morrakvalm og spydde litt.

da er dette dårlig svar fra meg, for kvalmen min kom i uke 6 ca[&:] vi får håpe du slipper lettere unna denne gangen. grusomt å være kvalm. Heldigvis spyr jeg ikke. bare ligger på sofaen å hviler med kvalme, å ryggplager[:-] vet man skal trimme å bevege seg når man har vondt i ryggen, men klarer det ikke så lenge jeg er kvalm liksom.. håper det blir bedre[:)]

jeg har vært kvalm siden uke 6 trur jeg,er sjukt kvalm enda,føler det ligger i halsen ,er kvalm meste parten av dagen.men har spydd litt men ikke så mye :) åå d e jo bra:) 

Her kom kvalmen i helga!!!!! GRRRRRRRRRR!!
Men jeg spyr ikke,så skal ikke klage enda[;)]

Jeg er bare kvalm i perioder, men er den siste uken jeg har kjent at jeg har vært kvalm..så håper jeg ikke blir værre enn jeg er nå[:)]

ORIGINAL: lykkelige meg

i svangerskapet.. når kom kvalmen? Sist kom kvalmen 6+0, og da spydde jeg i 7 måneder, og måtte ha intravinøst å hele pakka[&o] har ikke blitt kvalm enda, så nå hååper jeg at jeg kanskje slipper?[;)]

Uff, det hørtes jo utrolig slitsomt ut[&o]

Jeg har ikke vært særlig plaget med kvalme, litt uvel i dag eneste. Har ingen tidligere svangerskap å referere til heller.. så noen erfaringer på temaet har jeg nok ikke.
Men jeg krysser fingrene for at du ikke blir (like) kvalm denne gangen!!!
(kanskje det er jente denne gangen? ser du har gutt fra før) [:D]

ORIGINAL: CaKa*

her begynte det for en uke siden.. var 5+3 vel.. spyr ikke, bare sykt kvalm[:'(] får håpe du slipper unna denne gangen da! innmari kjipt å spy i 7 mnd! håper virkelig det gir seg etter tre her!

Samme her[:'(]

ORIGINAL: Slengkyss

ORIGINAL: lykkelige meg

Uff, det hørtes jo utrolig slitsomt ut[&o]

Jeg har ikke vært særlig plaget med kvalme, litt uvel i dag eneste. Har ingen tidligere svangerskap å referere til heller.. så noen erfaringer på temaet har jeg nok ikke.
Men jeg krysser fingrene for at du ikke blir (like) kvalm denne gangen!!!
(kanskje det er jente denne gangen? ser du har gutt fra før) [:D]

hehe, har tenkt tanken. For er derimot VELDIG trøtt denne gangen, det var jeg ikke sist[;)]

an kom i uke 6, men har bare blitt verre og verre,,[:(][&:]

ej begynte i veke 6 og spydde i 4 mnd.....[:o]låg på sjukhuse med intravenøst kjipt[:'(]
så no blei ei kvalm i rundt veke 6 men i en masse mindre grad enn sist.....[:D]spyr litt og er en del kvalm men det skal ej nok overleve ja.....tru ej er så bra at ej kan begynne på at på jobb onsdag....
håpe ej klare det....[:D]

Blei vel kvalm rundt uke 5 sist, men da kom det litt mer gradvis. Blei ikke sengeliggende før uke 9-10. Kvalmen ga seg ikke før etter fødselen, og jeg måtte ha intravenøst og ernæringsdrikker på blå resept..

Denne gangen kom kvalmen med et smell i uke 5, ligger rett ut og orker ingenting. Jeg har lært meg massevis av triks for å unngå å spy, så det har jeg foreløpig bare gjort en gang. Men jeg får ikke i meg noe særlig mat, så vekta raser allerede.. Dritt..

Krysser alt jeg har for at det går over denne gangen!!! Orker ikke samme opplevelsen som sist.. Er jo ennå verre nå som jeg har en liten snuppe å ta meg av.. Heldigvis er hun i barnehagen hver dag.

Back
Topp