Dere som er/har vært gravide

eg hadde mye TR smerter i begynnelsen av rugeperioden. etterhvert ble symptomene borte,o jeg fikk en dårlig feeling[8D]
men,ca 3-4 dager før positiv test ble jeg skikkelig kvalm-fikk da tilbake håp,men så kom blødningene[:'(] da trodde jeg det var kjørt[8D]...men,viste seg at den lille spiren klorte seg fast gitt[;)]

Når skal du teste? *spent*

Takk for svar[:D] Rugeperioden er alt for nervepirrende[8D]
Jeg merker ikke noe spesielt, bare litt ømme pupper og oppblåst, men det kan både være pga pms eller crinone. Magefølelsen min sier meg ingen ting[8D]
Ullevål mener jo at man skal teste etter 3 uker, det blir 25/2...men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge[8D] Forferdelig å ikke vite!

OOh, en gravidtråd jeg kan svare på [:D]
Jeg var veldig trøtt og hadde ømme pupper fra veldig tidlig, så det var helt klart crinonen som gjorde.
Men trøttheten ble bare verre og verre, og kvelden før positiv test var jeg kvalm på og av (3+3)
Positiv test 3+4 [;)] Sniktester ja!! [:D][8D]

Hmm...jeg hadde vel egentlig mange symptomer som begynte tidlig. Begynte med kvalme ca ei uke etter innsett, var utrolig trøtt og sliten som bare ble verre og verre og hadde masse mensmurringer nesten hele tiden. Rundt rugedag 7 hadde jeg skikkelig vondt i magen kjentes ut som skikkelig "senestrekk". Jeg sa hele tiden at det var Crinonen som ga med disse symptomene!
Jeg hadde en skikkelig dårlig magefølelse. Var sikker på at det ikke gikk bra, så jeg fikk en skikkelig overraskelse med positiv test på rugedag 15!!
Syntes vel rugetida gikk fort, selv om det var mange negative tanker!

Hadde nesten ikke symptomer. Rundt rugedag 7 hadde jeg litt ømme bryster. Trodde ikke jeg kom til å få positiv test. Men det fikk jeg. Så symptomer bør du ikke lete etter. Men skjønner at du gjør det.

Har fortsatt ømme bryster. Men er ikke kvalm, og nesten ikke murringer. Hadde nesten ikke symptomer når jeg var gravid med lille gutt heller. Da hadde jeg ikke ømme bryster, men hadde mye sterke mensen murringer også ligamet smertet og stikkinger.
Så jeg er en person som ikke får så mye symptomer.

Lykketil[:D]

Klem

Hadde vel lite med symptomer i grunn.. Litt til og fra vondt i magen, og ømme bryst.
Vondten i magen kunne likesågodt ha vore etter uttaket, og de ømme brystene var nok pga progestan-vaginal tabl. eg tok.
Og faktisk, når eg var ferdig med dei tabl. så kom brystene seg, før det blei "verre"[8D]

Ellers må eg faktisk gå tilbake i d.boka for å sjå og det gidder eg ikkje no.
 Veit at på rugedag 9 fekk eg litt rosa spotting, og såg SVART på det.
Men på dag 11 testa eg positivt, 3 dagar før testedato..[8D][8D]

Tusen takk for svar alle sammen! Veldig godt å høre at man ikke trenger å ha så mange symptomer, eller god magfølelse. Puppene mine er rimelig oppblåste og vonde i kveld, og jeg håper at de fortsetter sånn[8D] Utenom det merker jeg ingen ting, og jeg begynner å bli litt usikker[8|]

Åååh jeg ble så rørt av å lese i dagboken din!!![:(][:D][:D]
Tenk at nå er du snart mamma, det er helt fantastisk!!!
Det er nok lurt at jeg ikke henger meg oppi hvordan andre har hatt det ja. Men hvert minste symptom som passer med mine gir meg håp[8D] Så håpløs jeg er[;)]

jeg husker igrunnen ikke jeg... tror ikke jeg hadde så mange tegn egentlig, sleit med maks bivirkninger av progynova-tablettene[:'(] Husker jeg hadde veldig vondt i ryggen/magen rundt rugedag 6 og noen dager framover, og da var varmeflaska god å ha! Også tissa jeg veldig mye når det nærma seg testdag... Jeg hater å teste og har det med å være litt negativt innstilt, så var sikker på at testen kom til å bli negativ og at jeg heller kunne vente på at tanta kom[8D]

Back
Topp