Dere som er/har vært gravide

babyT

Forumet er livet
Hører jo noen sier at dere har hatt murringer i magen i tiden før positiv test. Klarer dere å forklare denne murringen? Jeg har masse murring, men det er liksom en "brennende" murring. Inbiller meg at murringen før mens er mer "verkende" murring [8|]

Dette er vanskelig jeg har ikke mensmurring til vanlig, litt usikker på om jeg hvet helt hva det er.

Men festesmerte er er at det stikker til, det kan gjøre dgannske vondt eller det kan være mer milde småkramper eller stikninger. Vanskelig å beskrive. barnåler i magen kan være en annen samenligning for milde stikninger. Det er mine ord på det da.

Stikkinger i magen har jeg gjerne ellers også, kjenner det jo innimellom nå også. Vanskelig å huske akkurat hvordan det bruker å være før mensen, men nå stikker det hvertfall litt "høyt" i magen, skkurat som det er øverst i livmora stikkingen er.

Uff, dere må jo snart bli lei av alle de rare spørsmålene mine og virringen min mellom håp og fortvilelse [&o]

Hehe, men du er nå litt søt da BabyT! [;)]

Er jo lov å lure, er det ikke derfor vi er her inne? Lurer på så mye hele tiden selv..
Jeg har ingen anelse på når det egentlig var festesmerter, kanskje det var den tirsdagen jeg fikk skikkelig vondt.. Har murringer enda jeg da.. Men nå er det gjevnt over like vondt. Minner meg om dag en og to under mensen, da har jeg skikkelig vondt og kan ha problemer med å blant annet sitte på stoler..

ORIGINAL: Apple

Mine murringer var akkurat slik de pleide å være før mensen. Ganske kraftige også! Hvis jeg skal velge mellom "brennende" eller "verkende", velger jeg nok sistnevnte, men denne murringen kan nok anta alle mulige former. Så foreløpig er denne murringen din et positivt tegn, babyT! [:)]

Vi får krysse fingrene for det

Murringene varierer forresten mellom "brennende" og "verkende" og innimellom er det skarpe kniv/nålestikk. Jaja, tiden vil vise... Hadde jeg bare hatt litt mer tålmodighet [8|]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Jeg følte mensen var på vei... Trodde til og med mange ganger at jeg begynte å blø... Følte det bare på mge... Håper du er gravid [:)]

Akkurat slik føler jeg det, men brystene er fortsatt "hovne" og litt ømme. De har ikke vært skikkelig ømme enda. Bruker faktisk å være verre noen dager før mens enn det de er nå, da er det slik at jeg kjenner dem hele tida. Nå har det bare vært (og er) ømme om jeg ligger på magen eller får press på dem på et eller annet vis.

Skikkelig mensverk idag (ikke så ille som menssmertene heldigvis) men slik at det kjennes hele tida, og jeg har vurdert å ta en paracet...

Kjente ingenting....

Back
Topp