dere som er/har Dagmamma

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Dere som er Dagmamma,/har dagmamma hvordan ser dagene deres ut?

*Hvor mye er dere ute

*mat/søvn rutiner

*lek/kos/stimulering

*har dere faste dager for utflykter og baking/varm mat ol eller tar dere dagen som di kommer[8|]

*ikke minst pris og hva følger med

Føler det er så forskjellig fra hva jeg hører og leser om.Ønsker alle innspill her[:D]

vi hadde i fjor, og ho hadde ikke no grei uteplass. så når ho hadde kun min g sin egen var ho mye ute med de i vogna, men etterhvert ble det flere unger og da ble d mindre uteliv desverre.

jeg hadde med mat, frukt og bleier. syns d var ok, så vet jeg hva han spiser. den tida sov han to ganger daglig.

*Hvor mye er dere ute.:  så mykje som muli. kun ekstremt vær som holdt åss inne

*mat/søvn rutiner:  prøve å følle rutinan foreldran har så langt som mulig

*lek/kos/stimulering: mye lek, lesing, tegning, ellers aktiviteta ungans alder tilsa

*har dere faste dager for utflykter og baking/varm mat ol eller tar dere dagen som di kommer[8|] tok dagan som di kom egentli. men avtalte m foreldre om d va nåkka ekstra sånn som kafe tur el lignanes

*ikke minst pris og hva følger med:  tok 4000kr i mnd å då holdt æ m frukt, å brødmat

nu e d nu ei stund sia då

dytt[:)]

ORIGINAL: chantonet

ORIGINAL: stardust

Dere som er Dagmamma,/har dagmamma hvordan ser dagene deres ut?

Vi HAR dagmamma

*Hvor mye er dere ute
de er ute med hver anledning som byr seg,gjerne hele dagen

*mat/søvn rutiner
ikke spes.fast. kommer an på.... og det er helt greit (egentlig jeg som har sagt det)

*lek/kos/stimulering
tror ikke hun leker så mye med de, men tror de klarer seg fint. heller ikke så mye kos eller stimuli..

*har dere faste dager for utflykter og baking/varm mat ol eller tar dere dagen som di kommer[8|]

de tar det som det kommer. hun bord på gård og må av og til ned for å se til hestene...

*ikke minst pris og hva følger med

vi betaler 33 kr/t

Føler det er så forskjellig fra hva jeg hører og leser om.Ønsker alle innspill her[:D]

leker hun ikke med dem?koser eller stimulerer?[8|]trodde det og faste rutiner var det viktigste for barn.ihvertfall etter mitt synspunkt!

dytter litt på kveldstid også jeg[:)]

ORIGINAL: hønepønemor

ORIGINAL: ~Kine~

Vi har dagmamma og her er nettsiden hennes: http://www.maya-dagmamma.net/ så slipper jeg å skrive alt![:)]

KOR i landet kan jeg finne henne? I Bergen?? (pleasepleaseplease)

ikke for å virke negativ men syns det gikk litt lenge førdi fikk lunsj,ingen mat før di legger seg[8|] og er inne hele dagen frem til 14.00[8|]

Vi har dagmamma og her er nettsiden hennes: http://www.maya-dagmamma.net/ så slipper jeg å skrive alt![:)]

ikke for å virke negativ men syns det gikk litt lenge førdi fikk lunsj,ingen mat før di legger seg[8|] og er inne hele dagen frem til 14.00[8|]

Joda, men var vel heller mer det at jeg er litt på desperat leting etter ny dagmamma umulig å finne noen..hvis det hadde vært aktuelt for gutten min å gå der, så hadde jeg nok hatt meg en god alvorsprat med henne først[;)]

Joda, men var vel heller mer det at jeg er litt på desperat leting etter ny dagmamma umulig å finne noen..hvis det hadde vært aktuelt for gutten min å gå der, så hadde jeg nok hatt meg en god alvorsprat med henne først[;)]

okay [:D]lykke til med letingen[:)]

Vi er ute så mye vi kan med tanke på været.. De spiser som regel frokost, lunsj og middag her.. De får så mye kos de vil ha og ting vi gjør inne er å lese bøker, leker, tegner, har bakt kaker og muffins.. Går mye turer også, da rundt et stort vann her hvor vi mater endene.. Har en knall fin uteplass her vi bor med mange små lekeplasser.. Er også med mange andre barn.. Prøver å ha en fast leggetid på de, men hender det blir litt før eller etter. Kommer ann på hva vi gjør og hvor vi er...

det er bare "retningslinjer" de er jo seff ute før kl.14 også!!om du leser alt på siden, så ser de ann på været!Om de er sultene så får de også mat før de legger seg..!!ho nekter de jo ikke!og de får så mye frukt de vil mellom lale måltidene!![:)]

okay det var jo bra da[:)]

Back
Topp