dere som er gravide?

testel87

Flørter med forumet
hvordan tenker dere at det blir med to så tette?
har dere tenkt til å kjøpe søsken vogn? andre ting dere tenker er lurt?

Ja,det lurer jeg på og! Har vel tenkt å kjøpe søskenvogn ja :) Selv om jeg synes alle er stygge, og Simo ikke lager :( Men er vel kjekt å ha frem og tilbake med lillegutt i bhg :)

Hadde jeg vært blitt gravid nå, så hadde jeg kjøpt en billig søskenvogn...Med da tanke på at en er i bhg, men kanskje ikke hver dag...

Jeg søker full plass med tanke på seinere også men kan jo ha henne hjemme hvis jeg øsnker det selv om vi har plass=) siden jeg har krav på bhg fra august, så kjøper jeg en vanlig vogn og bruker slyngle på minsten.. Hvis man blir gravid nå er jo det forosvit ikke noe problem da barne kommer etter bah start=) Nå med tanke på to tette så må jeg nok indrømme at jeg hadde både panik og angst den første tiden, men nå ser jeg mange fordeler med det og gleder meg masse til og få en liten en til.. <3 

Eg har i hovudsak tenkt å bruke manduca på enten lille-lille eller store-lille, og ha vogna vi har til store-lille. Men eg ser jo at det ikkje hadde vert dumt med ei søskenvogn, sjølv om eg tenker med skrekk og gru på å gå på butikker med søskenvogn  Eg trur vi prøvar uten søskenvogn først, so ser vi heller om vi får bruk for det etterkvart som kvardagen med 2 tette går seg til ..

Hvis jeg skulle hatt søskenvogn, hadde jeg valgt en mountain buggy

Gratulere foresten :)

Jeg skal ha søskenvogn. Håper på å få bhgplass i nærheten av der vi bor. Altså da går jeg å henter hun som er i barnehagen :)

Back
Topp