Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaNina
Jeg er jo heller ikke gravid, men skulle det (noe det ikke gjør), så gleder jeg meg stort! [:D] Noe så mektig, fantastisk og sterk opplevelse har jeg aldri vært borti
Det gikk ca 12 timer fra riene startet til Dennis var ute. Litt klums her og der med tang, klipping og greier, men det skremte meg ikke i det hele tatt! Pressrier i 40 min... [:D]
Vil gjerne føde igjen, men vil helst slippe å være gravid! [8D]
ORIGINAL: Buffeluremamma
Jeg?
Uff, jeg er i villrede.
Sliter sinnsykt med hva jeg skal gjøre, og dette går nå utover oss i hverdagen.
Er tidvis et følelsesmessig vrak og bare grubler.
Men tror jeg har kokt det sånn noenlunde ned.
Jeg VIl steriliseres, men jeg gjør ikek dette om de ikke tar hele livmoren og (veldige problemer med utrolig sterke menssmerter osv)
Hvis legene ikke går med på dette fordi jeg er såpass ung, så vil jeg heller ikke ha ks fordi det er en stor operasjon.
Det at jeg ble så utrolig dårlig forrige gang har skremt vannet av meg rett og slett.
Så her blir det forsøk på vanlig fødsel HVIS de ikke vil sterilisere meg og ta fra meg mens smertene.
Da med en klausul og avtale på at jeg IKKE får gå som forrige gang.
Maks 8 timer uten fremgang, epiduralen skal ut igjen om den ikke virker/ de stikker feil og de skal høre på meg.
Skal på flere samtaler på sykehuset, så er veldig spent på hva det blir til slutt.
Uansett, så er det et vanskelig valg, for jeg har ikke i nærheten av positive erfainger med noen av valgene og begge deler skremmer meg[X(]