Dere som er gravide med tvillinger?

Isol

Elsker forumet
VIP
Har det skjedd på den naturlige måten?
Ligger det tvillinger i familien?
Hadde dere mistanke om det før dere fikk det bekreftet?
Hva er symptomene?

Elsker å høre om tvilling-svangerskap, synes det er sååå spennende :D

Hei! Me he fått hjelp. Etter å fått satt inn eit og eit egg uten at det festa seg,fekk me spørsmål om me ville prøve å sette inn 2 egg og det tok me sjangsen på:-)
Me tenkte at festar eit egg seg æ me glade for det og får me 2 blir jo det ein bonus:)
He kje gått heilt opp for meg ennå at det æ 2 små spirer inni der:-))))

Her skjedde det på naturlig vis :) Vet ikke enda om de er eneggede, toeggede etc - men jeg er selv toegget tvilling, så spørs om de ikke er det tenker jeg.

Jeg var skikkelig dårlig allerede rett ettr unnfangelse, og testet positivt allerede en uke før jeg skulle ha mensen. Kroppen var proppfull av hormoner, og allerede i uke 4 hadde jeg hcg nivå på 800. Så legen forberedte meg på at det var veldig høyt og at det kanskje kunne være flere, for hun regnet med at siden jeg ikke hadde vært dårlig med nummer 1 hadde jeg ikke bare generelt høyt hormonnivå.

Jeg er i uke 9 med toeggede tvillinger etter andre ICSI-forsøk:-) Termin 16. Februar!
Endelig gravid, etter 5 år med prøving:-) Hurra!

Ja to på en gang er helt utrolig, kanskje spesiellt for oss som har slitt så lenge:-)
Hurra!

Så fantastisk!!!! Gratulere sø mykje!!! Me er like langt på veg me da,eg har termin 18.februar!  Me har prøva siden 2009,den lykke følelsen når testen blei positiv kan kje beskrivast med ord!!!!

Jepp, det er vi! Så gøy:-) Har akkurat vært på ul nå, og det er den sykeste opplevelsen jeg har hatt! Så TO små som sprellet der inne!!! FOR en opplevelse:-)

Ja sant!!! Eg klarer ikkje heilt å tru at me er så heldige,men det synke vel inn snart:)

Back
Topp