Dere som er gravide med nr 2

Snuppeluppe

Gift med forumet
Kjenner dere ligamentsmertene, denne stikkende smerten på siden av magen eller over musa bedre denne gangen enn forrige?
Jeg var ikke så plaget av det i mitt første svangerskap, men denne gangen stikker det mye mer.. Er det vanlig?
Jeg skvetter til noen ganger, ganske ubehagelig. Men så verdt det til slutt

Jeg had mer stikkninger i første svangerskap..føler ikke det er noe alls nå...
Men det kanskje kommer seinere i dette svangerskap..

Var mer strekninger og stikninger med førstemann.. nå merker jeg nesten ingenting...

Jeg tror det er ganske likt som første gangen, ikke så mye stikkinger og ikke så vonde.

jeg har stikiniger å mye mer vont å merker mere te graviditeten dene ganga en første ganga..så dette kan fort bli et tung svangerskap noe e ikke håpper..blit fort stor au...

Jeg kan ikke huske at jeg hadde disse strekksmertene da jeg gikk gravid sist. Har hatt noen ganger nå det har gjort dritvondt! [&:] Men som du sier, verdt det til slutt [:)]

ORIGINAL: dilleba

Var mer strekninger og stikninger med førstemann.. nå merker jeg nesten ingenting...

ORIGINAL: dilleba

sign..

Jeg er gravid for 3.gang, jeg kan ikke huske at det har strukket slik som denne gang. Nå er det hele tiden...jeg har 5 år mellom hvert svangerskap, men har aldri hatt desse stikkingene før...kanskje jeg beg å bli "gammel"[;)]

Kjente mere til det sist.
Nå er det mer at det kjennes når jeg løfter Tobias litt for kjapt[;)]
Men kan jo komme senere og[:)] Ikke at jeg savner det![8D]

Jeg syntes det er myyyyyye med denne gangen enn på dette tidspunktet med snuppa. Nå strekker det og river og prikker til den store gullmedaljen.
Hadde det ikke så tidlig, eller så heftig med snuppa i alle fall.

Back
Topp