Dere som er gravide igjen :)

Klesklypa

Gift med forumet
Kordan reagerer febbis-gullet på det?
er det noken reaksjon?

maria er fint lite interesert egentlig. eller dvs ho er veldig opptatt av babyer generelt. og snakker masse om babyer, så ho har gjerne plukka opp noke!
vi har kjøpt inn et par barnebøker om baby i magen, men de er vist super kjedelige. boke om pusen er betraktelig meir innteresang.
en ho liker magen min da. vil helst at eg skal go med magen bar, så ho driver å tar opp genseren min heile tida og vil ligge å kose på den.
men når eg begynner ås akke om at babyen bor inni der, eller at babyen snart skal komme ut.. eller vil ha ho til å kjenne at babyen beveger på seg går ho fort vekk. For det skal ho ikkje ha noke av!

 
Julie er mer eller mindre akkurat på samme måte som Maria :)
Men hun har forstått at det er en baby inni magen min da, og at han skal bo hos oss. Hun sier også "Babyen våres", men andre ganger igjen så syns hun det er helt forferdelig at det skal komme noen.

Spennende å se hvor mye av det hun faktisk har forstått når babyen er født :)
 
Jenta vår er heller ikke veldig interresert. Drar opp genseren og titter på.. Snakker litt om lillebror og babyen i magen til mamma.. men kan like godt dra opp genseren sin og fortelle oss at det er baby i hennes og pappa sin mage også.. Hun finner fram ultralydbildene på iPhonen min å sier lillebror også, men... Tror de er litt små til å skjønne hva som foregår.. Hun syns det er utrolig kjekt med babyer og dukker da, men det hun liker best med dem er at de ofte har smokk..Blir vel mer obs på at de har søsken når vi kommer hjem med en skrikerunge som ikke drar igjen.. :p
 
Joakim er også veldig opptatt av babyer og seier baby til alle bilder av seg sjøl :p hehe ;) har har to tanter som har vert gravide, men ho eine har føda no då ;) og den babyen er veldig spennande ;) Har ikkje snakka så mykje om babyen i magen enda, men har nevnt det. Tenker det blir så vanvittig lang ventetid for han dersom eg begynner å forklare han det no ;)
 
Jeg tror ikke egentlig Julian skjønner noe særlig.. Men han syns det er gøy og ta opp og ned genseren/toppen min og si "hallo baby" og "natti", så klapper han litt på magen :)
Blir spennende å se når babyen kommer!
 
Back
Topp