dere som er gravide igjen, del 2

Juletre_

Betatt av forumet
ja, fant ut i dag, eller for en time siden, at jeg ikke trenger å lure mer på hvor lenge vi skal vente før vi setter i gang produksjonen igjen.... jeg er GRAVID igjen!!! kom brått på, så jeg er bra sjokkskada ... he he ... litt blandet følelser. Måtte bare dele det med dere jenter emoticon emoticon

å gratulerer så masse!
Så spennende! :)

Ikke bekymre deg, det kommer til å gå kjempe bra!

emoticon

Selvfølgelig mer jobb, men man klarer alt når man må! Og tenk så utrolig godt de kommer til å få nytte av hverandre når de er så tette.

takk! trenger støtte og trøst emoticon og så sant, utrolig ka man får til når man må !

kom til å tenke på det med foreldrepenger ...vet noen om man må jobbe noe før neste permisjon og hva blir grunnlaget for utbetalinger? har 80 % nå, neste man kommer kanskje i januar. Nåværende permisjonen skal gjelde fram til 1 november...

du trenger ikke jobbe noe, men blir vel da 80% av det du får i penger nå tror jeg, hvis ikke jeg tar helt feil...

Gratulerer så mye med spire!!

Foreldrepenger regnes som inntekt når man ´sparer´ opp til neste fødselspermisjon. emoticon

Gratulerer emoticon

Imellom meg og broren min er det 12 mnd og 13 dager, tenk på det :) Vi underholdt hverandre ganske greit, noen ganger til mammas fortvilelse, haha. Jeg tror det er kjempe bra med tette barn, og vi klarer det mest vi damer når vi først blir plassert inn i stuasjonene.

Gratulerer så mye med spire!!

Foreldrepenger regnes som inntekt når man ´sparer´ opp til neste fødselspermisjon. emoticon

Gratulera emoticon

Åååh, gratulerer så masse!!!!! Så moro.
Selv om det kanskje kan være litt hektisk til tider, tror jeg det er kjempe fint å få litt tett. Ikke minst for barna som får vokse opp å være nesten jevngamle. Det går nok bra skal du se :)

(Kjenner selv her nå at jeg gleder meg til vi skal prøve igjen her også. Har tenkt å holde igjen ihvertfall til høsten, men hjelpes, gjør ingen ting om noe skulle skje før her også).

Som andre skriver her så gjelder foreldrepermisjon også som opptjening for nye foreldrepenger i ny permisjon, så man kan gå direkte fra en permisjon og over i en annen (har sjekket med NAV selv).

Masse lykke til

Tusen tusen takk jenter emoticon har kommet over det føste sjokket og er GLAD nå emoticon
Nå får lillegutten vår en kompis å leke med he he Pappaen ble stooooor i øyene i går når vi fant ut, men alle er glad nå he he vi får det til nok! Det var bra det med NAV, bare goooode nyheter i det siste emoticon Ønsker alle dere en fin fin dag og stor klem ifra meg med mange fine takke ord emoticon

Back
Topp