Dere som er gravide eller har fått baby..

yv85

Glad i forumet
..tok det lengere eller kortere tid å bli gravid enn sist gang?

Jeg begynner å få så innmari lyst på nr 2 snart,men sambo vet ikke om han er helt klar.[:(] Ble gravid kjapt og greit sist, men vet jo ikke om det klaffer like bra denne gangen.. Har brukt p-piller igjen etter at jeg fikk snuppa.

Er dere glad for at dere valgte å ha/få 2 forholdsvis tett? Skjønner det er mye jobb en stund, men de får sikkert veldig mye glede av hverandre etterhvert [:D][:D]

Etter Magnus ble født brukte vi ikke prevansjon. Fikk mensen tilbake etter 10 mnd og ble gravid 7 mnd etter det. Følte det tok lang tid siden vi hele tiden var forberedt på at det kunne skje. Men prøvde aldri i den forstand å telle dager etter mensen osv... Med Magnus ble vi gravid etter 3 mnd..

Og ja, jeg ville valgt 2 relativt tette igjen. Men skal og innrømme at de siste 2 årene har vært en stor prøvelse for forholdet. Har jo selvsagt mye med at Håvard har vært sikkelig skikkelig dårlig på å sove da!
Nå har det løsnet, og ting er veldig veldig fint [:D] Gutta boys er som koll og tott og livet er herlig hektisk [:)]

Med storebror ble jeg gravid 10mnd etter at jeg sluttet med p-pillene, etter han kom fikk jeg satt inn hormonspiral og da jeg tok ut den ble jeg gravid med en gang (hadde ikke mensen først), denne mistet jeg i uke 13..
Etter det tok det vel knappe to månder så ble jeg gravid igjen, så ja her har det vært enklere å bli gravid [:)]

Nå er ikke jeg så veldig erfaren tobarnsmor, men så langt syns jeg ikke det har vært så mye mer stress med to enn med en.. Jeg bare storkoser meg og kunne tenkt meg enda flere med en gang! [:D][:D] tenker og at de vil få veldi mye glede av hverandere når de blir større [:)]

Tobias er ikke planlagt, så sånn sett kan vi si at jeg ble fort gravid [;)]

To tette er både himmelen og helvete. Det er dager jeg er så sliten og lei at ungene helst skulle vært lagt ut på finn.no, men de er jo her enda, hehe.

Mye kortere! [:D] Den satt med én gang når vi prøvde med lillesøster. Leo tok det 5pp'er så tenkte vi skulle begynne å prøve på nr to da han ble 1 år men jommen gikk det ikke på pp1. [:D]

Her giikk det jo litt for fort..sitter her å er 3barnsmor plutselig[:D]
var jo ikke så veldig planlagt det..så jeg er tydeligvis veldig fruktbar,
ble gravid med nr2 når sebastian var 7 mnd. og med nr 3 når seb var 2år+8mnd og camilla var 1år+3mnd..så her er de tette nok. men er veldig kos da...selv om det kan være litt travelt så er det verdt alt...absolutt!!
Men må si det er ganske stor forskjell på å ha 2 og 3 barn.
Å få nr2 gikk veldig fint synes jeg.. nr3 var mer travelt ja!
men igjen: veldig koselig!

ps: kjekt å se deg her inne igjen[:D]

Back
Topp