Dere som er gravid, hvilke "plager", symptomer kjenner dere på kroppen?? :)

Dobbel lykke <3 2014

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Eg har ganske vondt nederst i magen, spesielt på venstre side. Vondest å sitte, kjenner det ikkje like mye når eg står oppreist eller går.. (flere som kjenner på dette?????)

Fortsatt ømme pupper, men synest kansje dei er pittelitt mindre øm no.
Suulten, og kjenner at eg blir kvalm viss eg ikkje er flink til å ha regelmessige måltider.
Tisser ofte..

:) :) :) :)

Her har jeg mens murringer ganske ofte.. kvalmen har begynt allerede og det lover IKKE BRA! :( Var kvalm fra uke 6 sist og det var IKKE gøy :( Så er jeg trøtt og slapp og veldig oppblåst..

Har vært innom kvelds kvalme (kan være tilfeldig) ømme pupper og mens smerter!

Sist måtte jeg tisse mye og hadde ømme pupper men ga seg da jeg tester positivt!;). Må jo legge til at det var det eneste jeg hadde det svangerskapet!:p

Her er det mye murringer og konstant sulten omtrent og oppblåst, ømme pupper av og til og tisser masse :-)

Eg har ganske vondt nederst i magen, spesielt på venstre side. Vondest å sitte, kjenner det ikkje like mye når eg står oppreist eller går.. (flere som kjenner på dette?????)

Fortsatt ømme pupper, men synest kansje dei er pittelitt mindre øm no.
Suulten, og kjenner at eg blir kvalm viss eg ikkje er flink til å ha regelmessige måltider.
Tisser ofte..

:) :) :) :)

Har det som deg, vondt nederst i magen. Mest når jeg sitter her også, men til meg er det mer midt på. Går derfor en del turer om dagene :) hehe.. Har veldig ømme pupper, og blir kvalm når jeg tenker på mat..Er støl i magen, river litt hvis jeg reiser meg fort :)

Har merket at noe er på gang, murringer, stikninger nederst i magen, og på sidene. Men sånt kan jeg oppleve når jeg venter mensen og. Så her har det ikke vært så mye symptomer enda. Men de kommer nok.... ;-)

I kveld er eg fryktelig kvalm. Kastet opp ein del.. ugg!!
Er nok ein kombinasjon av ting som gjer det, gravid, og så har ting gått i eitt i dag. Så fryktelig sliten, men vanskelig å sovne med denne kvalmen :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke merket så enda denne gangen, kanskje litt kribling i brystene og hyppige toalettbesøk. Det hadde jeg sist også. Sist så fikk jeg en forferdelig svangerskapsmigrene de første ukene, sammen med morgenkvalme, håper å slippe det denne gangen!! *krysse fingrene* :)

Sulten, kvalm hvis jeg ikke spiser med engang. Vonde pupper, mensmurringer og..... luft i magen..

Back
Topp