Dere som er gravid for annen gang

mamma_til_to

Blir kjent med forumet
Er dere mer kvalm og uvel denne gang enn første? Noen som har vært kvalm denne gang og som det har gått over for?

jeg er MYE mer kvalm denne gangen.
spydde med snuppen og, men kun om morgenen.
men nå tror jeg det har med at det er for lite søvn og hvile, tar på når man har en 1 meget aktiv 1åring i hus[:D]

kjenner like lite til at jeg er gravid som sist gang

var ikke kvalm sist ,ikke slik jeg har vært nå i vertfall=) da var e mere trøtt .. :)men no e forma bra==)

Like kvalm som med forrige, men det begynte mye tidligere denne gangen. Med første var jeg kvalm i 6 mnd...håper jeg slipper det denne gangen

Forrige gang var jeg bare kvalm i tre uker, fra uke 6 til uke 9. Denne gang har jeg vært kvalm fra jeg testet positivt (7+0), og er fortsatt kvalm. Kaster ikke opp, bare fryktelig kvalm.

jeg var MYE værre sist, men er virkelig kvalm nå å. blitt værre de siste dagene.

Jeg var ikke kvalm da jeg gikk med Markus..
Men har vært det nå, men har gått over [:)]

Jeg var like kvalm men jeg spydde i tillegg med nummer to...Gikk over når jeg var litt over 4 måneder på vei...Denne gang er jeg ikke kvalm i det hele tatt[8D]

Mye mye dårligere denne gang! [:(]

Va isje kvalm sist men e det denne gang[:@]

Dette er mitt 3.svangerskap.
Jeg er like fin i form som jeg var med de 2 andre. Ingen kvalme. Bare trøtt.. [;)]
Eneste forskjellen nå er at puppene mine er større enn med de andre..

MYE mer kvalm... [:'(]

ORIGINAL: S.Reve

jepp,jeg er mye dårligere denne gangen!!Begynner og bli bedre nå,men noen dager er tøffere enn andre!

Signerer denne! Jeg hadde så og si ingen symptomer med førstefødte. Nå tror jeg at jeg har fått alt som er mulig å få[8D]

Uff, ja jeg er mye mer kvalm denne gang enn forrige. Klarer nesten ikke få i meg noe. Var kvalm forrige gang også, men da fikk jeg i alle fall i meg mat. Godt det er mange av dere, så vet jeg i alle fall at det er nokså normalt. Men håper dere blir bedre snart!

Første gang var jeg kvalm, men da var det mer på det jevne..Denne gangen har det svingt mer, og kvalmen har vært sterkere. Har blitt nødt til å kaste opp flere ganger. Er 12+2 nå, men er fremdeles litt uggen; sist gang ble det skrudd av som en bryter..

Mener å huske at jeg var kvalmere og mer sliten sist enn nå, men det vil ikke si det samme som at jeg ikke er kvalm og sliten nå......[&:] 

Var kvalm hele dagen sist og er kvalm flere ganger daglig nå også. Den store forskjellen er at jeg sist var bare kvalm men jeg visste at jeg ikke måtte spy, mens nå må jeg legge meg ned og hvile hvis ikke blir jeg svimmel og får små brekkninger. Får til og med brekninger av å se ting på tv nå, det fikk jeg ikke før.
Men men, regner med det går over om ca 2 uker, det gjorde det sist:)

ORIGINAL: Fjåsa

Var kvalm hele dagen sist og er kvalm flere ganger daglig nå også. Den store forskjellen er at jeg sist var bare kvalm men jeg visste at jeg ikke måtte spy, mens nå må jeg legge meg ned og hvile hvis ikke blir jeg svimmel og får små brekkninger. Får til og med brekninger av å se ting på tv nå, det fikk jeg ikke før.
Men men, regner med det går over om ca 2 uker, det gjorde det sist:)

Uff det hørtes ikke mye godt ut. Håper det gir seg snart!

Jeg har det likedan med lukter.
Vi var så lure at vi kjøpte bil med skinnseter enn stund før jeg ble gravid. Som vi da selvsagt skal reise på bilferie i, i sommer. Det kjekke er at jeg vil spy bare jeg kjenner lukten av de setene. Så jeg orker omtrent ikke se på bilen hehe. Men satser på at kvalmen gir seg før den tid, ellers blir det en morsom biltur [:'(]

Back
Topp