Dere som er gode i photoshop, "engle" bilder

Julius Umulius

Forumet er livet
Lurer på en ting eg.... Noen som vet kordan eg får bildene til å bli litt sånn "engle aktig"? vet ikkje koss eg ska forklare, så eg slenge med någen bilder eg fant på fame som eksempel:

syns bildene blir så utrolig fine når de ikke er så skarpe i kantene som disse. Noen som vet???? Ingen som jobber i Fame som kan forklare meg vel [;)][:D]

Vet ikke om eg forstår helt hva du mener, men er ikke disse bildene bare en blanding av farge og svart/hvitt da???? På samme måte som jeg har gjort under her (bare litt bedre gjort vel og merke enn det jeg har fått til i farta...)

Orginal:

Etter bildebehandling:

mener du sånn at huden gjerne er litt blurret, kantene uskarpe gjerne med liiiitttt lys rundt og slikt? JEg tror jeg vet hva du mener. KAn du ikke sende meg ett bilde så kan jeg gjøre det å hvis det er det du tenker på kan jeg forklare deg hvordan det gjøres?

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Vet ikke om eg forstår helt hva du mener, men er ikke disse bildene bare en blanding av farge og svart/hvitt da???? På samme måte som jeg har gjort under her (bare litt bedre gjort vel og merke enn det jeg har fått til i farta...)

Orginal:

Etter bildebehandling:

Kan du legge inn oppskriften på hvordan du gjorde det der???

ORIGINAL: Celene

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Orginal:

Etter bildebehandling:

Kan du legge inn oppskriften på hvordan du gjorde det der???

Åpne bildet du skal bruke. Lag et ekstra lag hvor det ene bildet er svart/hvitt og det andre er farge. Så er det bare å dobbelklikke på ett av layerne i layersmenyen og stille på opacity....

takk

jeg er helt ny på photoshop.. så må nok knote litt..

er det noen bra- photoshop learning book no sted?

ORIGINAL: Celene

takk

jeg er helt ny på photoshop.. så må nok knote litt..

er det noen bra- photoshop learning book no sted?

Lurer på det samme... jeg får ikke til PS[&:]

Back
Topp