Noen som klarer å se kjønn? Prøvd å lese om Nub teori og litt sånt på nett, men skjønner ingenting.. vet ikke om det er med på noen av bildene, men ligger ved de som viser den delen av kroppen.. er 12+5
Vedlegg
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. denne var ikke helt enkel. Lurer på om det kanskje er nubben man ser på det første bildet. Syns stigningen ligner litt på en guttenub, men hvis jeg zoomer inn syns jeg nesten at jeg ser hamburgeren. Altså er jeg ikke mye til hjelp, kanskje bare mer forvirring. Har du noen videoer fra undersøkelsen? Min erfaring er at å spille av videoen i sakte film ofte får frem et godt bilde av nubben
På det første ser det ut som jente nub. Men vanskelig å viteHadde 3 bilder til som viser hele.. jeg ser ingenting på noen bilder, så klarer ikke se om nuben er med eller ikke..
Hadde 3 bilder til som viser hele.. jeg ser ingenting på noen bilder, så klarer ikke se om nuben er med eller ikke..
Syns ikke så tydelig på disse heller. Spill av filmen slik at du selv velger tempo og se om du plutselig klarer å se noe mellom bena. Her er bilde av min spire sin jentenub. Jeg tok dette bildet av filmen som jeg spilte av i sakte film
Sant men ikke alle legene som vil si det om de ikke er helt sikkerHvis ikke jordmor/lege/gyn kunne se kjønn, så blir det jo bare vill gjetting fra folk på forum også
Spill filmene av bilde for bilde (finnes redigerings apper til mobil f.eks der du kan sakte ned videoene) og screenshot om/når du ser nubben?ja har 2 videoer.. men går vek ikke Ann å ligge de ut her?
Hvis ikke jordmor/lege/gyn kunne se kjønn, så blir det jo bare vill gjetting fra folk på forum også
Spill filmene av bilde for bilde (finnes redigerings apper til mobil f.eks der du kan sakte ned videoene) og screenshot om/når du ser nubben?
Her er et bilde fra en av mine ultralyd videoer
og nub - den hvite streken
Er dette nuben som er kommet med på dette bilder? Det er fra sakte filmSyns ikke så tydelig på disse heller. Spill av filmen slik at du selv velger tempo og se om du plutselig klarer å se noe mellom bena. Her er bilde av min spire sin jentenub. Jeg tok dette bildet av filmen som jeg spilte av i sakte film
Ser sånn ut
Tror det er veldig forskjell på hva gynekologen tørr/gidder å gjette på. Jeg hadde uansett ventet med å farge rommet før ordinær ultralyd, men jeg så at jeg hadde jente i magen på ultralyden i uke 11 (men visste selvfølgelig at nubben fremdeles kunne reise seg) og i uke 15 var det ganske tydelig at det var en liten «hamburger» der. Får man en god vinkel etter uke 12, så er det ofte ganske greit å se hvis man har litt trening i det.
Henger meg på her jeg. Ser dette også ut som jente? Syns det ser litt likt ut som POPPSI sitt bilde
Vis vedlegget 329861
Ser slik ut