Dere som er gift..

NyMamma87

Blir kjent med forumet
Noen som vil fortelle om hvordan dere ble fridd til? noe romantisk som kjedde?
Jeg ble fridd til i underbukse hahaha![8D]

mannen min fridde til meg når vi sod ute å såg på rakketene 2000/2001 SÅ VÅR FORLOVELSES DATO ER 010101[;)]

ååh så søtt! blir sjalu her as [:D]

Jeg ringte sorenskriverkontoret og bestillte dato for bryllupet. Etterpå ringte jeg til min kjære og fortalte at vi skulle gifte oss[:D][:D]
Han sa ja!![;)]

Fridde på en onsdag rett for jeg satte tenna i spagettien..hehe...kjemesulten og gravid og sliten rett fra jobb [;)]

Han fridde samme kvelden vi traff hverandre. [8|] Tok det egentlig ikke så seriøst, men spilte med og sa ja. Et par dager etter dro jeg han med for å finne ringer, fant en fin og dyr en (10x ganger så dyr som han hadde regnet med visstnok), og insisterte på at jeg skulle ha den hvs han var seriøs med å gifte seg med meg.  Og jammen ble vi ikke også gift en dag. [:D]

Vi er ikke gift enda men forlovet.. hihi samboeren fridde på tv :) Etter spørreprogram :)

Var på en halvøde øy Tiamon Island i Malaysia. Den uke vi var der var det nesten ingen turister. Bodde i en bungalow. Så en kveld spiste vi middag. Gikk langs stranden hjem satte oss ved havet på en krakk da han satte seg ned på kne . Minne for livet. Vil tilbake dit en gang vise jentene krakken vår.

ORIGINAL: missy1984

hihih[:D] så morro å lese... venter fortsatt jeg da[:D]

Back
Topp