Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sy om den til en prinsessekjole til jenta diJeg får sikkert ikke stort for den, så ri tvil.. kostet meg bare 3000 liksom.. var ikke all verden
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Får vente til hun blir litt større kanskje. Den kan farges så kanskje hun en gang skal på ball eller noeSy om den til en prinsessekjole til jenta di
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ha ha ha. Sleng den inn. Jeg er heller ikke gift ennå, men meninger har jeg i fleng.er ikke gift men slenger på en kommentar lell![]()
Vi kan mene mye om så mangt for å få på innleggHa ha ha. Sleng den inn. Jeg er heller ikke gift ennå, men meninger har jeg i fleng.
Hvor vil du gifte deg?Vi kan mene mye om så mangt for å få på innlegghåper å bli gift en vakker dag da
![]()
Jeg håper også. Vi snakker litt om det nå. Koselig med litt planlegging. Frieri har det ikke blitt ennå da.Vi kan mene mye om så mangt for å få på innlegghåper å bli gift en vakker dag da
![]()
Jepp, sto i enten dagbladet eller vg.Oi, det visste jeg ikke Atannia.. Jaja, jeg tror jeg har vært gift den tiden jeg skal være gift![]()
Vi har snakket vi og lenge, men vi har begynt 0 planlegge også så da er det vel rykket nærmere.Vi snakker om at vi en dag skal gifte oss, men ikke no mer konkret enda. Lyst på kirkebryllup trur je. Eller så blir d i en sjømannskirke i utlandet-lite og kun m forlovere. Vi får se litt
Da er dere nærmere jaVi har snakket vi og lenge, men vi har begynt 0 planlegge også så da er det vel rykket nærmere.
Vi har snakket vi og lenge, men vi har begynt 0 planlegge også så da er det vel rykket nærmere.