Dere som er gift

Dollface

Forumet er livet
VIP
Har dere brudekjolen ennå?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg får sikkert ikke stort for den, så ri tvil.. kostet meg bare 3000 liksom.. var ikke all verden :)

Jeg får sikkert ikke stort for den, så ri tvil.. kostet meg bare 3000 liksom.. var ikke all verden :)

Sy om den til en prinsessekjole til jenta di :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sy om den til en prinsessekjole til jenta di :)

Får vente til hun blir litt større kanskje. Den kan farges så kanskje hun en gang skal på ball eller noe :p

Er ikke gift ennå, men må vel få den i hus nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg lånte en kjole så nei.

er ikke gift men slenger på en kommentar lell;)
Ha ha ha. Sleng den inn. Jeg er heller ikke gift ennå, men meninger har jeg i fleng. :p

Vi kan mene mye om så mangt for å få på innlegg;) håper å bli gift en vakker dag da;)
Jeg håper også. Vi snakker litt om det nå. Koselig med litt planlegging. Frieri har det ikke blitt ennå da. :p

Vi snakker om at vi en dag skal gifte oss, men ikke no mer konkret enda. Lyst på kirkebryllup trur je. Eller så blir d i en sjømannskirke i utlandet-lite og kun m forlovere. Vi får se litt

Her blir det tinghuse den 5 juli. Så i dag at de skal begynne å ta betalt for det og fra 1 juli. Er ikke det typisk.

Oi, det visste jeg ikke Atannia.. Jaja, jeg tror jeg har vært gift den tiden jeg skal være gift :p

Oi, det visste jeg ikke Atannia.. Jaja, jeg tror jeg har vært gift den tiden jeg skal være gift :p
Jepp, sto i enten dagbladet eller vg.

Vi snakker om at vi en dag skal gifte oss, men ikke no mer konkret enda. Lyst på kirkebryllup trur je. Eller så blir d i en sjømannskirke i utlandet-lite og kun m forlovere. Vi får se litt
Vi har snakket vi og lenge, men vi har begynt 0 planlegge også så da er det vel rykket nærmere. :p

Vi har snakket vi og lenge, men vi har begynt 0 planlegge også så da er det vel rykket nærmere. :p

Det vil jeg absoluu si er et skritt nærmere ja :)

Back
Topp