Dere som er gift

M3rl0t

Elsker forumet
Hvor mye kostet bryllupet deres, og hvem betalte??

Rett i overkant av 6000 kr, og vi betalte selv.. Hadde et enkelt lite bryllup, med de aller,aller næreste bare..

Ca 30 000. Betalte alt selv.

ca 4000kr.

Var bare oss og folovere på tinghuset, og etterpå kom ett vennepar til og vi spiste på big horn.
Hadde vi skulle gjort det igjen hadde vi valgt nøyaktig samme måte

Litt over 40.000kr. Vi betalte halvparten, mamma og pappa betalte resten (som bryllupsgave).

Et tips er å benytte dere av alle slags kontakter dere evnt måtte ha, vi sparte flere tusen på det. Hadde et stort bryllup, med ca 150 gjester, og kunne ha alle både til middag og fest :)

Kostet ingenting. Giftet oss på sykehuset.
Bryllupslunchen som vi tok i sykehusets kantine, spanderte foreldrene mine.
Vi var kun oss, foreldre og forlovere.

Eneste vi betalte selv, var dressen og kjolen (enkel sommerkjole)

ca 3000 betalte selv

kostet ca 130000,-. Mamma betalte 40.000, svigerforeldere 60.0000,- og resten betalte vi selv.

kosta 50.000,- men vi fikk ca 30.000,- i pengegaver men vi betalte alt selv

Tilsammen med alt, kjole, blomster og ALT så var det vel ca 60.000. Foreldre og svigerforeldre betalte 50.000 og vi resten.

Kostet vel 50 000- for 15 år siden....
Foreldrene mine betalte bryllupet,gubbens foreldre betalte alle drikkevarer og alt han trengte til bryllupet(klær,blomster osv.)
I tillegg fikk vi 30000 i bryllupsgave av mine foreldre - og en bil - og en 14 dagers sydenferie...
Så det var utrolig lønnsomt å gifte seg!

Broren min giftet seg året etter,og han fikk det samme.
Men,det var jo vel anvendte penger da,for nå har jeg og gubben campet sammen i 21 år! Og bror med kone har delt seng og postkasse i 20 år.
Vi har vært gift i 15 år,har to unger på 18 og 5 år..
Brodern har vært gift i 14 år,har tre unger fra 20 år og nedover...

Henriettemamma skrev:
ca 70 000, vi betalte selv.

Signerer denne!

ca 80 tusen tror eg.. she fått regningen enda :P

men vi betaler selv. fikk 20tusen i bryllupsgave av mine foreldre som har gått til bryllupet da...

så vi betaler ca 60 tusen selv :)

Ca 20 000, og vi betalte alt selv....

Men fikk brudebukett, blomster til brudepiker, frisør og sminke til meg og forlover av min mor (var ei venninne av ho som ordnet alt dette)!!

Ca. 110.000,-. Vi betalte alt selv, en student og en dårlig betalt tømrer.

Back
Topp