Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TheGoodWife
Vi brukte kanskje 30.000 inkl alt. Lagde invitasjonene selv. Hadde brudebukett, men hadde markblomster på bordet til middagen. Vi giftet oss på St.Hansaften, så det var et skikkelig midtsommerbryllup. [:)]
Ellers kjøpte jeg en fin, men ganske billig brudekjole. Mannen fikk smoking av mora si. Vi hadde middagen på et kjemperomantisk sted, en gammel gård som var gjort om til selskapslokale. De lagde all maten, hele middagen inkl alkohol til 40 stk kostet 18.000.
Vi brukte kanskje 30.000 inkl alt. Lagde invitasjonene selv. Hadde brudebukett, men hadde markblomster på bordet til middagen. Vi giftet oss på St.Hansaften, så det var et skikkelig midtsommerbryllup. [:)]
Ellers kjøpte jeg en fin, men ganske billig brudekjole. Mannen fikk smoking av mora si. Vi hadde middagen på et kjemperomantisk sted, en gammel gård som var gjort om til selskapslokale. De lagde all maten, hele middagen inkl alkohol til 40 stk kostet 18.000.
ORIGINAL: chriz
det hørtes kjempe kos ut=)
du kan f.eks kutte ut middagen å bare ha kake å kaffe. er jo ikke alltid den middagen e like bra hver gang. ikke invitere hele "verden".
kansje ikke den beste ideen, men folk kan f.eks ta med seg drikke selv, eller de må betale, men da må dere legge ut først mest sannsylig. men minuset med at folk har med seg selv er at ingen kan styre inntaket. ved å ha en bar, er der noen som kan nekte de. om de må betale så drikker de ikke så mye heller. plukke blomster selv, lage mest mulig selv osv...