Dere som er gift..

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
Kan dere vise frem brudebildet/er?

Har så lyst til å gifte meg, men først må sambo fri og god nok råd til å få drømmebryllupe våres[:D]

Eneste brudebildet jeg har fra fotografen har jeg scannet inn på dataen. Og det er veldig dårlig kvalitet... Fem år siden, før den digitale verden omtrent[:D]

Vi gifta oss i sommer, og da var jeg 3 1/2 mnd på vei med snuppa [;)]

[/image]

[/image]

Ikke en fotograf som tok bilde,var broren min.[8D][:)]

Vi giftet oss i august 2006 og da var jeg nesten 3 mnd på vei med eldste mann.

åååh.. så pene dere er!

Her er et av bildene fra bryllupsdagen våres. Giftet oss på den norske ambassaden i Egypt. Har noen bilder fra vielsen også, da hadde jeg en rosa kjole på meg, men bytta rett etter vielsen når vi skulle på rundtur, de bildene ligger på dataen til mannen min, så får dessverre ikke vist dem. =)

Så ble et litt utradisjonellt bryllupsbilde fra meg da. [:D] Men håper på og få noen ordentlige bryllupsbilder også etterhvert da. [:)]

så mange fine bilder <3 gleder meg til den dagen det er min tur:)

Så mange fine bilder da [:)]

Vi har snart ett års bryllupsdag. Her er noen bilder

SÅ nydelige bilder av dere!!

Gleder meg til det er min tur - om ett år eller to
Har ikke bestemt dato ennå, men han har iallefall fridd [:D]

Jeg vil ogsååååååå[8|] Møkka fyr som ikke vil gifte seg!! Han blir bare sur når jeg spør[:-]

her er jeg og min mann for snart 10 år siden det er bare disse 2 bildene jeg har inne på pcen siden det faktisk ikke fantes digital kameraer enda. ikke engang på mobilen, hadde vel akkurat begynt med sms

ORIGINAL: *5ilj3*

ORIGINAL: Mari3

her er jeg og min mann for snart 10 år siden det er bare disse 2 bildene jeg har inne på pcen siden det faktisk ikke fantes digital kameraer enda. ikke engang på mobilen, hadde vel akkurat begynt med sms

så fin brudekjole du hadd:D

takk for det, jeg likte den også veldig godt, kommer ikke helt  fram på disse bildene,

Veldig mange fine brudepar her[:D]

scannede fotografbilder. giftet oss 29. juli 2000[:)]

storejenta vår var brudepike

ORIGINAL: phoebetutta

scannede fotografbilder. giftet oss 29. juli 2009 storejenta vår var brudepike

flott brudepar dere var 
Da gifta vi oss på samme dag. men vi laga 1. mann på bryllups natta vi da.  

Back
Topp