Dere som er gift, og holdt tale i eget bryllup

Reinbue

Forumet er livet
Ser på 3 bryllup, og blir litt inspirert her.
Spørsmålet mitt er om du gråt selv under din egen tale i bryllupet?
Jeg har ikke sett på hver eneste episode av dette programmet, men jeg syns ikke talene de har egentlig er så innmari gode, noen av dem liksom. Jeg syns min tale var så fantastisk bra, og jeg begynte selv og hulk grine, og måtte sette meg ned under min egen tal [8D][8D] Tok opp sterke saker ja!

Hehe.. så hvordan var din tale?

Får vi en sniktitt på talen???[8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

vet du, Amund fikk beskjed om å ta vare på den, men jeg har ikke sett den siden. Må prøve å finne den igjen, for det er veldig trist om den er borte, siden det hele ikke ble filma.

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: KathMor

vet du, Amund fikk beskjed om å ta vare på den, men jeg har ikke sett den siden. Må prøve å finne den igjen, for det er veldig trist om den er borte, siden det hele ikke ble filma.

ja, den må dere finne, for vi vil lese hva du sa!!!!!!!!!!! [:D]

Ingen av oss holdt tale - passet meg utmerket[8D]

Jeg holdt tale i diktform, med rim. Gjorde det nettopp for at jeg ikke skulle gråte så mye som jeg hadde gjort om jeg holdt en vanlig tale. Gråt ikke, men hadde tårer i øynene og klump i halsen, særlig når jeg sa noe om han og meg og jentene våre..... Også spilte jeg en sang til ham til slutt....(på cd altså, det var IKKE jeg som sang, haha)

ORIGINAL: tingeling1

Jeg holdt tale i diktform, med rim. Gjorde det nettopp for at jeg ikke skulle gråte så mye som jeg hadde gjort om jeg holdt en vanlig tale. Gråt ikke, men hadde tårer i øynene og klump i halsen, særlig når jeg sa noe om han og meg og jentene våre..... Også spilte jeg en sang til ham til slutt....(på cd altså, det var IKKE jeg som sang, haha)
ja, veit du.. det er når man snakker om barna det blir vanskeligst :P jeg knakk sammen når jeg skulle fortelle om hvordan han var sammen med Torje. Og jeg gråter nesten nå, bare av å tenke på det

ORIGINAL: tingeling1

Den taktikken vurderer jeg selv også, nettopp for å unngå gråting.. Tror jeg må gjøre den humoristisk så det koster etter også, for å sikre meg til tusen mot gråting [8D] [:D]

..kunne tenkt meg å synge egentlig. Liker å synge. Men er dessverre ikke flink nok til et publikum bestående av 100 nære og kjære [&:] ..angrer på at jeg sluttet å synge etter ungdomsskolen.. [&o]

Back
Topp