Dere som er gift(bryllupsdag)

Renate Røverdatter

Glad i forumet
Pleier dere gjøre noe ekstra ut av bryllupsdagen?
Jeg har så lyst å kjøpe noe fint til mannen, men jeg er helt tom for ideer. Bryllupsdagen vår er akkurat en uke etter termin også, så det å gå ut sammen blir nok lite aktuelt..hehe.

vi pleier å lage litt ekstra god middag, å pleier å bake en kake eller noe sånt.. bare kose oss hjemme :)

Vi har brukt å kose oss med en god middag sammen uten barna, bare det er gull verdt av og til. men skal være helt ærlig og si at i år glemte vi begge av dagen og kom ikke på den før det hadde gått over en mnd:-D men da tar vi det heller igjen til neste år:-D

Svarer for å se svar...

vi har gjort forskjellige ting som å lage en finere middag, gjorde det  når jeg var gravid.
vi har ikke kjøpt noe til hverandre bortsett fra blomster.

når vi hadde 5års bryllupsdag så dro vi på spa hotell med en overnatting, hadde da barnevakt.

så lag en spesiell  middag kanskje med roser på bordet og litt stearinslys og kanskje lage et kort til han, for eks et gavekort med massasje eller annet du kan gi han :))

Vi har bryllupsdagen på nyttårsaften så vi er samlett med venner og familie og koser oss den dagen

Nå har vi ikke hatt 1 års bryllupsdag enda, hehe!!

Men i år blir det en stooooor grillfest og så slår vi sammen 30 års dagen min og bryllupsdagen, siden vi hadde bryllup på bursdagen min i fjor :)

kjøpte hverandre gaver før, men nå blir det ikke noe av det. skriver noen fine ord på et kort, lage god mat og kanskje kake, og være hjemme og kose oss med barna:) 7år som gift, derfor så kjedelige emoticon

selv hadde v bryllupsdag knappe 2 uker etter at datteren vår var født. Da hadde vi barnevakt, dro på big horn og spiste. Var ute akkurat den tiden det tok for å kjøre dit, bestille og hve innpå matten, så dro vi straka vegen heim att.. Var smertefullt å være borte fra henne selv om det var snakk om knappe 1 timen og på kvelden..

De andre årene har vi, enten vært ute og spist, eller laget en bedre middag hjemme etter at jentungen har lagt seg.. Så er det et koselig kort, kanskje en liten gave og/ eller blomster.

Back
Topp