dere som er forlovet/gift

tuppetupp

Gift med forumet
jeg og sambo har en liten diskusjon her..han mener att når man er bare forlovet skal ringen bærest på venstre hånd, mens når man bærer gifteringen skal den på høgre hånd..stemmer det?[8|][:D] jeg har ikke peiling[:D]

Litt usikker, men det er sikkert ørten variasjoner på det.
Vi er forlovet og har ringene på høyre hånd, de skal sitte på de hendene resten av livet [:)]
tror det er omvendt i Amerika og Sverige hvis jeg ikke tar helt feil... hmmm ble nysgjerrig på det nå [:)]

ORIGINAL: citadel

ORIGINAL: Ellen.

Litt usikker, men det er sikkert ørten variasjoner på det.
Vi er forlovet og har ringene på høyre hånd, de skal sitte på de hendene resten av livet [:)]
tror det er omvendt i Amerika og Sverige hvis jeg ikke tar helt feil... hmmm ble nysgjerrig på det nå [:)]

Åhhh så nydelig den nye signaturen din var

Takk! Synes det bildet med nisselua er så fint supert bilde av gutten din på ukas bilde!!!!
Men huff nå kupper jeg tråden her *fy meg, smekk på fingeren* [:D]

jeg er gift og har ringen på høyre. der hadde jeg forlovelses ringen også. tror det er mest vanlig. vet det er vanlig å ha ringen på venstre i andre land. eks sverige.

ORIGINAL: sif

jeg er gift og har ringen på høyre. der hadde jeg forlovelses ringen også. tror det er mest vanlig. vet det er vanlig å ha ringen på venstre i andre land. eks sverige.

jepp vi og[;)]

Samme her.

har også ringen på høyre hånd [:)]

ORIGINAL: astrone

jepp vi og[;)]

vi oooog.. er nok mest Norge (vetke om andre land enkli) som har'n på høyre... særingær vi gett-..hehe!

Høyre ja[;)]

ORIGINAL: idama

jeg og sambo har en liten diskusjon her..han mener att når man er bare forlovet skal ringen bærest på venstre hånd, mens når man bærer gifteringen skal den på høgre hånd..stemmer det?[8|][:D] jeg har ikke peiling[:D]

Amrekanere har det motsatt. Forlovet på høyre og gift på venstre. Det er ikke det han tenkte på? I Norge er det både forlovet og gift på høyre hånd. Men det er ikke alle som gjør det slik :)

takk for svar dere[;)] da vet vi det i tilfelle d skal dukke opp ett frieri[:D][;)]

Back
Topp