Dere som er forlovet/gift

Han fridde en tirsdag formiddag hjemme i hans leilighet. Så dro vi på jobb:p Han er ingen stor romantiker, og forsåvidt ikke jeg heller, så jeg forventet ikke det helt store opplegget, men jeg hadde ventet veldig på frieri, så det var en fantastisk opplevelse:) For meg kunne han fridd på et offentlig toalett, jeg var bare så lykkelig for at han endelig gjorde det!

Han fridde på 5 årsdagen vår, da jeg var høygravid. "Visste" han kom til å fri i løpet av året, pga han hadde fisket litt etter ringstørrelse og sånn. :p men visste ikke når.

Mannen inviterte ut på middag. Jeg var ikke forberedt i det hele tatt! Han tok bare frem esken og spurte om jeg ville gifte meg :)

Men det tok nesten to år før vi ble gift da! :D

Jeg sa det var uaktuelt å i det hele tatt tenkte på unger før jeg hadde fått ring på fingeren. Så spurte han meg om jeg kunne vise han noen ringer jeg likte. Dagen etter kom spørsmålet og han hadde laget middag. Ble ikke akkurat tatt på senga- overraska, men det var veldig fint likevel :) og 2 uker etterpå hadde jeg "savnet" mensen en uke og vi var dermed gravide :p

Vi snakket om å få ett barn til og da sa jeg at kravet ville være at vi kunne starte prøvingen når vi hadde fått ring på fingeren og det var han enig i. Vi kjøpte ringene og kort tid etter var vi gravid. Vi var forlovet når vi fikk barn nr 2 og 3, giftet oss når minste var 1 år. Nå venter vi små i november og har status gift på papiret :-D

Mannen tok meg ut på middag, og tur på stranda hvor han fridde etterpå [emoji4]

Vi var enige om å gifte oss en dag. Jeg ville bli spurt. En dag overrasket han meg med ring. Vi var bare hjemme når han spurte, og koste oss med film og snop etter baby var lagt. Ikke så veldig spesielt altså.

Min mann ville fri etter en romantisk date, men jeg var så trøtt at jeg endte opp med å uvitende sabotere. Haha.
Så morningen etter en kinodate og et forsøk fra mannen på å servere meg hummer og god drikke, gikk han ned på kne hjemme i stua og serverte verdens fineste ring han hadde designet selv. :)

Han fridde på den dagen vi hadde vært kjærester i 3år. Lagde tre-retters middag til meg og fridde etterpå. Han hadde kjøpt ring på forhånd.

Vi bare ble enige om å gifte oss. Kom frem til at det var mer praktisk mtp at vi akkurat hadde kjøpt bolig ^^

Han gikk ned på kne og fridde ja.

Uventet og romantisk.
Og året etter giftet vi oss.

Back
Topp