Dere som er forlovet/gift

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan ser ringene deres ut? Hvor er de ifra? Kan dere vise bilder? [:D][:D]

Har så lyst til å seee! [8D]

Har tegnet våre selv. Min har Oer som er "hektet sammen" fordi han begynner på O, hans er liggende Ser fordi jeg begynner på S. Vi brukte mye tid på hvordan de skulle være inni, for de bør jo være behagelige når de skal være på hele livet[:)]

ååh det er et bilde av min på bryllupsguiden.no, på bergens siden på bildeserien til susanne og espen, men det er ikke så lett å se.. Den e sååå fin.. Ville ikke ha den tradisjonelle vanlige..mm ja du vet hva jeg mener, sånn alle forbinder med giftering hehe..Min har een stoor diamant på stett.. hehe kan jeg si det? vet ikke om det heter stett hehe, sikkert ikke.. Men sånn som stikker litt opp..Men ikke av de høyeste så den er ikke i veien liksom[:)][:)] Ville ha en diamant som vises,uten at man må ha lupe liksom hihi

vi har ganske enkle ringer vi også.. men ikke så rund kant som det er på vanlige ringer.. de er i gull med to striper i hvitt gull i... vi kjøpte våre på kjærlighetsturen vår til tyrkia.. det var da oda og vilja ble planlagt.. hi hi

Glatte gullringer med navnet til den andre utenpå [:)]

Falt for en 8mm bred desagner ring, av Ole Petter Lynggaard!

I serien love rings....
Finner ikke bilde av den nå, muligens gått ut???

Har en liten diamant, med graveringen love you rundt+ et lite hjerte.

Ellers helt glatt, i gult gull.

Var nok en medvirkende årsak til at jeg endelig sa ja![:D][:D][:D]

Vi har disse ringene, men uten diamanten, den skal jeg sette i når vi gifter oss[:)][:)]
Det er gult og hvitt gull

Vi har disse, bare at det er 3 diamanter istedenfor 1 [:D]

Vi har ringer som ligner på "RingenesHerre"-ringen - Helt glatte på utsiden - runde inni (veldig behagelig å ha på) breie - og inni står det Din **(navnet hans)** i min ring, og Di **(navnet mitt)** i hans ring..
(gullsmeden på østlandet skjønte ikke det med Di **(navnet mitt)**, men når mannen forklarte at jeg er fra vestlandet, gjorde det litt mer mening[;)])

ORIGINAL: siggen

Glatte gullringer med navnet til den andre inni ringen[:)]

vi har 5 mm brede ringer, i hvitt gull, fra snorre serien. det er inngravert "kjærlighet overvinner alt" med runeskrift rundt ringen.[:D]

Helt glatte 5mm brede gullringer i gult gull med buet innside[:)]

vi har desiget våre på lykkeringene.no er glatte ringer i gult gull med stjernedryss i min [:)]

6mm ringer ,kraftig i hvit gull.
Bare vi som har dem for de er håndlaget.
Veldig personlig innsrift i dem[:D][;)]

Sånn ser våre ringer ut! Vi måtte ha noen kraftige ringer ettersom vi driver med kickboxing begge to, og måtte ha noen ringer som ikke ble bøyd av slag gjennom boksehansken [:)]

Back
Topp