dere som er flinke å trene

mamma 09/12<3

Forelsket i forumet
ja, dere som er så flinke å trene.. hvilken jobb har dere og har dere barn fra før? 
lurer rett og slett på hvordan dere får tid og orker å trene, jeg jobber 100% 8-16 hver dag, som automatikkmekaniker som er fysisk krevende,, når jeg kommer hjem og har laget middag og fått lekt litt med snuppa er jeg helt ferdig...

Nå har jeg hatt en aldri så liten pause en stund pga abort sist, og livredd for å miste igjen, men treningen lar seg egentlig lett kombinere med jobb, barn og mannen ja. Nå jogger jeg mye, så det er jo fort gjort, og rett ut av døra. Enten rett etter leggetid på sønnen, mens han ser barnetv eller før jobb når jeg har seinvakt(begynner 9.30).
Drar jeg på treningsstudio er det også etter gutten har lagt seg, eller før seinvakt. Gjør jeg det rett etter han har lagt seg, før jeg rekker å sette meg ned, så er dørstokkmila mye lettere å komme over, setter jeg meg ned har jeg tapt.

Men som sagt har jeg hatt en aldri så liten pause i det siste, mye dårlig og redd...

Jobber forresten som ped.leder i barnehage.

Jeg er arb.ledig så jeg trener når snuppa er i barnehagen. Jeg trente i går, men nå har jeg fått skikkelig gryende bihulebetennelse (verker skikkelig i bihulene) så spent på utviklingen der om jeg må til legen å få penicillin (det pleier å gå over av seg selv, men det pleier å ta så lang tid og erfaringsmessig så blir jeg mye sykere når jeg er gravid) :-/

Back
Topp