Dere som er flergangsfødende...

Jeg har alltid kjent de fra rundt uke 13, selv på første :)

Har kjent liv i går og i dag! 12+2 i dag. Forrige gang var jeg nesten 16 uker på veg første gang jeg var helt sikker på at det var babyen jeg kjente.

Er 13+2 nå og er andregangs, men kjenner ingenting. Kjente i uke 16 sist.

Kjente første bevegelse i uke 16 sist. Er 11+5 nå og har kjent bevegelse litt over ei uke! Ikke hver dag, men helt klart bevegelse!

Førstegangs og 14+6 i dag. Har ikke kjent noen verdens ting enda. Håper det Ikke blir så lenge å vente, er så spent! :happy:

Tredjegangs, kjent sånn til og fra siden uke 9-10. Ikke hver dag jeg kjenner det like tydelig. Har ene morkanen på fremre vegg, så det kommer an på hvordan tvillingene ligger har jeg konkludert med[emoji4] gleder meg til å kjenne liv hver eneste dag[emoji173]

Andregangs, kjente ikke noe før uke 20-21 sist :p Bærer langt inn, morkake forran og litt polstring på magen, så regner med samme prosedyre denne gangen :)

Med første kjente en liten fiskehale i uke 15+0 og litt mer i uke 17+0:) Nå kjente jeg en god del i uke 12, men ingenting denne uken (uke13).

Med første kjente jeg i uke 16, med andre i uke 13 og denne gang i uke 14. Men kjenner det mye svakere nå i uke 14, enn med nr to i uke 13 da jeg tydeligvis bærer barnet mye lenger inne denne gangen. Har nesten ikke mage heller i forhold til uke 14 med begge storebrødrene!

Har ikkje kjent noko, er i dag 14+1. Sist kjente eg liten "sommerfuglvinge" i vk 13 var det vell, så var det stillt før eg kjente pittelitt igjen et par veker et det. Men det var en-gongs tilfeller - huska ikkje heilt når eg faktisk kjente babyen ofte, var nok litt før vk 17-18.

Andregangs, kjente første antydning i uke 14. 15+2 nå, og det er ikke tvil om at det er lille som romsterer der nede :)

Kjenner ikke liv, er 14+4 med nummer 2. Men jeg kjenner godt at det er noe der, og jeg kjenner at bebisen ligger godt over på venstre side.

Har nok en kraftkar her jeg, har kjent han siden uke 10, og nå kjenner jeg han _veldig_ godt hver dag. Min nr 3.

Jeg kjenner fortsatt ikke noe liv, er 13+3 og andregangs. Kjenner at det er noe nedi der da.

Back
Topp