Dere som er flergangs :)

Kjente første gang akkurat ved 12 uker, men tok et par dager før jeg skjønte at det er babyen jeg kjenner. :)

Hadde akkurat samme følelse når jeg kjente de første bevegelsene sist, men da i uke 17. :)

Ja me nr 2 huskar eg ikkje. Eg er 12 uker idag å Tror ej eg har kænnt noet enda.

Er 13+5. Kjenner ingen ting. Babyen er ca 35 gram. Så skal vell litt til og kjenne den. Håper eg kjenner det om et par uker. Mener det var uke 16-17 eg kjente det sist. Nr 1 husker eg ikkje.

Oj oj nå må eg her inne å skiva igjen. Eg er 12 uker idag. Kænde babyen idag på h side av magen førsta gangen en kænner bevegelse

Kjente det tidlig med begge to første(13-14) men denne gangen har jeg ikke kjent det enda (14+2). Stresser ikke med det. Har morkake på fremre vegg og det kan også gjøre at man bruker litt lenger tid på å kjenne bevegelse. Regner med at det begynner å sprelle inni der i løpet av de nærmeste ukene :)

Hvordan kjennes det ut så tidlig? Er 12+5 i dag og kjenner bare at det "kiler" i magen :p er livmor såpass høyt oppe allerede?

Hvordan kjennes det ut så tidlig? Er 12+5 i dag og kjenner bare at det "kiler" i magen :p er livmor såpass høyt oppe allerede?
Er 12+4 og når jordmor kjente etter hvor livmora var i går så var den litt under navlen.
Men jeg kjenner inni mellom akuratt som en fisk som spreller inni der :)

3. Barnet, og Tror og jeg har kjent babyen... Livmor er kun en cm eller to nedenfor navlen her. Er 12+4 ifølge siste ul vi var på.

Oj, kan dere kjenne livmoren så høyt oppe selv? Det er min nr 2, men trudde jeg kjente livmor bare rett over skambeinet :s hvordan kjennes livmora ut? Er det den litt harde ballongen? xD skjønner at jeg er helt grønn på det her selv om jeg er andregangs :p

Jeg er annengangs og også grønn, for jeg tror jeg kjente noe sånn omtrent inni navlen! Haha- sikkert ikke livmora det da..

Første gang rundt uke 17, andre gang ca uke 15, denne gangen uke 13 :)

Kjennes ut som små støt/vibrasjoner under huden.

Første gang kjente jeg d ved ca 17 uker, og andre gang ved ca 16. trodde jeg kjente det ved 11 uker nå, men har lest at man ikke kan kjenne liv før uke 14, da er det som regel luft eller noe annet, så regner med det er det da...

Back
Topp