dere som er fleregangsf. Nårtid?

NinaBNnr4

Flørter med forumet

dere som har født før, når fødte dere ? hvilken uke var dere i? jeg går å lurer så på når jeg får denna gangen.:)    har så sinnsykt me kynnere  og det hadde jeg ikke med de to andre. ikke på denne måten hvertfall,kjennes ut som de presser ned ongen jo. og legen min mener slimproppen min løsnet i forrige uke, men det kan jo enda gå uker før det skjer no??

første mann kom 9 dager før termin, andre mann kom på termin.:) så lurer på når denne kommer. har dere født i forskjellige uker me deres? 

rart spørsmål, men jeg er veldig opphengt i statistikk for tia..:P 

har f,eks "forsket" på hvilken månefase gutta mine er født i, å begge er født 2 dager før halv måne mot full. moren min har 4 barn å har 2 på fullmåne å 2 på svartmåne. tanten min samme. så har jeg sett på det kinesiske fødselskarte og om det har stemt me barna i familien, å det har det, men ikke på begge barna mine. sistemann skulle visstnok vært ei jente etter kartet, men ble jaggu en liten gutt. Nå spår det også en jente, så er spent. 

Storesøster kom 2 dager før termin, lillesøster 9 dager før.
Er også veldig spent på når denne frøkna kommer. Har også mye kynnere og nedpress. Men bare hun kommer innen 4 uker er jeg fornøyd :)

Har bare en fra før. Og den kom 3 dager etter termin. Har en følelse at denne kommer før termin, men jeg prøver også å stålsette meg på at jeg går over termin ;)

jeg har en gutt som er født 12 dager over termin og en gutt til som kom i 39+4 

Jenta mi kom 2 uker før termin. Så er spent på når han her har tenkt å komme :)

Første kom 1 uker over termin, startet av selv selv på morgenen. Jeg tror jeg får litt før denne gangen, men er forbredt på å gå over termin

okei.:) det blir jo kjempespennende å se om vi dere går over eller kommer før.:) når på dagen ble dere syke sist? kvelden? 

her ble jeg syk me første mann 11.30 på formiddagen, å lillebrorn 23.30 på kvelden. begge startet med vannavgang..:) 

Første her kom 12 dager før termin og andre 18 dager før termin, så må si jeg er veldig spent på når dette knøttet har tenkt seg ut=)
Hååper det ikke er så alt for lenge til;)

Sist kom hun tre uker før, så er også spent på når det skjer noe denne gangen :)

Kan virke som denne også har tenkt til å komme før, har noen tegn på det, så venter i spenning :)

åh det er jo spennende å gå å vente på noe som man overhodet ikke kan kontrollere eller påvirke på noe vis. ikke som jeg vet om vertfall.:) men kjenner jeg også blir litt stressa over at jeg faktisk ikke kan bestemme når det skal skje.:P 

Eg gikk 12 dager på overtid sist, da blei eg satt igang. fantes ikkje moden da heller og hadde ingen kynnere eller noken som helst forvarsel om at noke skulle skje innen nær frentid.
denne gangen har eg en følselse av at det vil sette seg i gang av seg sjølv, gjerne før termin.. veit ikkje korfor eg har den følelsen..
men eg har vertfall ikkje fått prøvd at ting "bare starter". eg hadde jo time til fødsel mandag klokka åtte hehe

Førstemann kom 13 dager over termin, og andremann kom 15 dager over termin. Siste gangen ble jeg satt i gang da. Og jeg nekter å gå så lenge over denne gangen også ;) Men har på følelsen at jeg får litt før nå. Har mye nedpress og kynnere. Og nedpress har jeg ikke hatt før under fødselen med de 2 andre.
Hadde vært så fint om vi kunne velge dag for fødsel ;)

Nr 1. ble jeg igangsatt 40+3. 
Nr 2. kom av seg selv 38+2. 
Nr 3., nå altså, ser ut til å komme enda tidligere..

Back
Topp