Dere som er ferdige

samaha27

Elsker forumet
jeg var tidligere oktober, men mistet så vil høre v dere om noe..Først og fremst gratulerer masse til dere alle m den lille:)Håper alt er bra m alle..D jeg lurer på er hvor lenge før fødselen hadde dere harde intense kynnere m nedpress døgnet rundt før d skjedde noe mer som gjorde at der skjønte at tiden snart var inne??Jeg har drevet siden mandag m dette og knapt nok fått søvn så bare gruer meg videre om dette skal fortsette helt frem til termin..Da blir de siste fire/fem ukene laaaaange..

Jeg gikk en uke ganske nøyaktig. Var GREIT sliten da...
Men jeg fødte 2dg før termin, så hadde jo ikke så ille langt igjen.
Lykke til ♥♥

Jeg holdt på med mye modning i flere uker før termin, men om jeg ikke husker helt feil så ble det værst ca en uke før termin. Jeg fødte en uke over.
Håper du ikke går med vondter så lenge før det skjer noe :)
Masse lykke til :):)

Noen uker med masse tegn og styr. Holdt på å miste motet og var sliten. Men når fødselen endelig startet så var han ute på null komma niks.

Masse lykke til.

Jeg hadde kvelden før vannet gikk. De kom skikkelig ofte, varte lenge og ganske intens! Klokken 4- halv 5 gikk vannet! Var på sykehuset klokka halv 6! Sjekka åpninga.. Var 2cm! De sjekket igjen åpninga en halv time senere. 9- nesten 10 cm! Det var utrolig intenst..!! Kroppen tok helt over! Kl. 09:13 var snuppa ute :D

Tusen takk for svar:) Er min femte så regner m d ikke går så fryktelig lenge, men man glemmer smertene så fort at nå husker jeg ikke hvordan d var m forrige:p;) Vet jeg hadde mye kynnere da også, men kan ikke huske at dem var så intense over flere dager m nepress..Godt mulig d var på samme måte uten at jeg husker d:) Får nok bare smøre seg m tålmodighet..Kommer ut da hu er klar til d..Da er d ingen vei tilbake i hvertfall ;):)

Jeg ble satt igang. Fikk ikke rier kun åpning. De ventet en stund for å se om jeg fikk rier, men det kom ikke så de tok vannet. Da fikk jeg rier og 25 min etterpå hadde jeg jenta mi i armene.

Back
Topp