dere som er "ferdige" med barn

*Frk.Mamma

Gift med forumet
tenker dere ofte på at dere savner nyfødtbabyen?
jeg har sagt at jeg er ferdig, for sambo vil ikke ha flere barn han ville egentlig bare ha en, men blei to gutter, jeg sleit jo igjennom svangerskapet med amadeus og derfor kan jeg ikke ha et svangerskap til, men i det siste har jeg begynnt og savne den nyfødt babyen, og vill jo så gjøærne ha ei jente. så nå er jeg liksom blitt så usikker på om jeg kanskje vill ha en baby til om noen år.

dere som er "ferdige" tenker dere noien gang sånn og savner tiden??

ragnarekkverk skrev:
Akkurat nyfødt baby vil jeg ikke ha igjen, men en på rundt 4-5 mndr..det er perfekt!!! Ser nå at Simon er i stor forandring og blir mindre og mindre baby. Det kjenner jeg er ikke bare kult:(
Jeg vet jo at han er siste babyen min, og jeg har tre...så, selv om jeg savner babyen min så føler jeg meg ferdig likevell:)  Litt vemodig bare..:)

j kanskje det jeg føler også at det er litt vemodig og trist for at han er siste babyen, og at ingen andre skal bruke klærne og tingene og sånne ting hehe. men det går vel over :p

vi er egentlig ferdige, men jeg kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en liten om noen (mange) år. klarer ikke helt å tenke på at jeg aldri mer skal få oppleve en positiv test, en graviditet, ultralyd, fødsel osv.. så vi får se ! nå vil jeg bare kose meg med mine to små og fortsette " karrieren" :)

har lyst på en til, men grunnet svangerskap så tviler jeg at det går. Det er synd.
men får helt panikk angst ved tanken om aldri å få en liten baby opp på brystet igjen...

Nå har vi ikke helt bestemt om vi skal ha flere enda. Sambo klarer seg nok med to, men jeg vil gjerne ha en til. Tenker ofte på når jeg eventuelt vil ha en til. Merker at jeg blir litt misunnelig på de som er gravide nå og de som nettopp har fått en baby. Spenningen under svangerskapet og den første tiden med den nyfødte er helt spesiell.
Men før det eventuelt blir en til skal jeg ha bleiefrie barn og bedre plass så blir nok noen år til enda.
Syns uansett det er en trist tanke hvis hu her er den siste. Kommer til å bli vanskelig og eventuelt måtte gi bort klær og sånt.
Kommer garantert til å savne det, uansett om vi skal ha en til eller ikke. Tida går så alt for fort og det merker man så godt når man har barn. Av og til skulle jeg ønske man kunne skru tiden tilbake.

camlilla skrev:
Nå har vi ikke helt bestemt om vi skal ha flere enda. Sambo klarer seg nok med to, men jeg vil gjerne ha en til. Tenker ofte på når jeg eventuelt vil ha en til. Merker at jeg blir litt misunnelig på de som er gravide nå og de som nettopp har fått en baby. Spenningen under svangerskapet og den første tiden med den nyfødte er helt spesiell.
Men før det eventuelt blir en til skal jeg ha bleiefrie barn og bedre plass så blir nok noen år til enda.
Syns uansett det er en trist tanke hvis hu her er den siste. Kommer til å bli vanskelig og eventuelt måtte gi bort klær og sånt.
Kommer garantert til å savne det, uansett om vi skal ha en til eller ikke. Tida går så alt for fort og det merker man så godt når man har barn. Av og til skulle jeg ønske man kunne skru tiden tilbake.

ja samme tenker jeg. hadde det vært for meg hadde jeg ville hatt en til nå jeg, men det går ikke med kroppen min osv.

savner selvfølgelig babyen min,men jeg skal ikke ha flere av den grunn. Hver alder har sin sjarm-graviditeten derimot er alt annet ennn sjarmerende..

Jeg tenker ofte på det ja. Dette er nok den siste for vår del og jeg prøver å nyte babytiden så lenge jeg kan. Innerst inne kunne jeg nok tenke meg en til, men samboer vil ikke ha flere og når han er såpass mye borte føler jeg vel egentlig at det er nok jobb med to. Synes det er veldig vemodig.

Back
Topp