Dere som er førstegangs!

PrøveLykken

Liker dette forumet
Dere som er førstegangs, har dere sendt inn fødebrev til sykehuset med ønsker om hvordan dere vil ha det?
Jeg tenkte først at jeg ikke skulle det fordi jeg aner jo ikke hve jeg vil, fordi jeg ikke veit hva jeg går til.. Men så vil jeg ikke ha studenter der inne osv, hva gjør jeg?

Tror det kan være greit å skrive, fordi en får litt orden i tankene og gjerne vet litt bedre selv hva en vil. Er jo bare en plan, langt i fra sikkert at det blir akkurat som en har tenkt...
Er sikkert lettere for jordmor å gjøre en god jobb og for oss å få en god opplevelse hvis de vet litt om hva vi tenker om fødselen, så slipper de å ta alt på sparket og prøve å føle seg frem også... De vet i alle fall hva som er viktig for oss... :)

Jeg skal skrive ned noen tanker jeg har om hva jeg vil osv, men jeg trenger ikke levere det før vi kommer på føden den dagen det skjer :)

Jeg kommer nok bare til å skrive en lapp som ligger med helsekortet :)
Så ser de det den dagen det skjer ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Vi skal ikke skrive fødebrev, men evt informere ved ankomst. Da vi har blitt opplyst av lege/jordmor at det er sjelden brevene blir lest.. Og da tenker jeg det er bedre og informere underveis :)

Jeg vil nemlig ikke ha studenter og ha en som er trygg og er flink til og informere.

Vi skal ikke skrive fødebrev, men evt informere ved ankomst. Da vi har blitt opplyst av lege/jordmor at det er sjelden brevene blir lest.. Og da tenker jeg det er bedre og informere underveis :)

Jeg vil nemlig ikke ha studenter og ha en som er trygg og er flink til og informere.
Samme her. Da skriver jeg heller en lapp og legger ved helsekortet, som blir levert den dagen det skjer :)

Har ikke skrevet og kommer ikke til å gjøre det. Har ingen annen formening om fødselen annet enn at jeg vil ha epidural. Om det er studenter der vil jeg nok knapt legge merke til- jeg vil ha nok med meg selv ;) men i følge venninnene mine er jeg litt for relaxed når det kommer til denne fødselen, og jeg klarer liksom ikke tenke meg til hva som skal stå i et sånt brev.

Har ikkje tenkt skrive brev. Her er det så lite sjukehus og fødeavdeling, at eg har allerede vært til kontroll hos alle jordmødrene som jobber på føden... Så er komfortable med de allerede... :)

Back
Topp