Dere som er førstegangs..

tabXtra

Glad i forumet
Er dere nervøs for fødsel?

Jeg er ikke, jeg har alltid vært opptatt av svangerskap og fødsel, og den største drømmen var (er) og bli jordmør.. :) Kjenner jeg neste "gleder" meg.. Men kommer vell til å gå på en kjempesmell når jeg ligger der i mars :p haha

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Har ikke vært noe særlig nervøs enda. Har nok ikke kommet så langt i tankeprosessen enda. Men frykten for fødsel og hva det fører med seg kommer nok etter hvert, kjenner jeg meg rett... :)

Er alt for langt frem i tid! :p foreløpig klarer jeg ikke skjønne at vi faktisk skal ha en liten baby om 7,5 mnd. Er så uvirkelig. Men tipper jeg kommer til å grue meg ettersom magen vokser.. :oops:

-Appen

Ja det er nok for langt frem til å kunne sette ord på følelser rundt det :-) De forrandrer seg nok underveis for min del også ser jeg for meg, har nok ikke gått opp for meg enda siden jeg tar så lett på det

Jeg gleder meg. :) Det er verdens kuleste opplevelse og jeg føler meg heldig som skal få gjøre det igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde ks sist, så sånn sett føler je meg som førstegangs, og håper vel alt skal gå normalt for seg denne gangen.

Takk:) kjenner je er mer nervøs nå enn je var sist, men d går seg nok til. Hjelper ikke å engste seg, og mye man skal gjennom før man kommer dit;)
Ja det er i alle fall helt sikkert! Får håpe at vi alle sammen kommer oss i mål uten store plager ;-) Så får heller siste innspurt bli så tøff som den må, for alt er verdt premien som venter etter målstreken :-)

Veit ikke om jeg gruer meg, men sånn ting er i dag, er jeg nødt og ta keisersnitt, og det har jeg vertfall ikke lyst til:P

Hvorfor må du det?

fordi jeg har noen problemer som gjør at det ikke går og føde på normal måte:/

Å føde er det verste og samtidig det beste og vakreste en kan oppleve i livet! Dere som skal føde for første gang; gled dere, gru dere, men viktigste av alt - ha absolutt ingen forventninger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere har noe å se frem til :) jeg har gjort det før, men jeg gleder meg veldig til neste gang. Første gangen vet man ikke hva man går til, men de andre gangene kan man styre det på helt andre måter siden man vet hvordan det funker da ;)

Jeg hverken gleder eller gruer meg til selve fødselen sånn sett. Jeg er mer spent :) Aner jo ikke hva jeg går til, så alt kan endre seg, men enn så lenge er jeg bare spent og nysgjerrig på hele greia :p

Sist gang gruet og gleder jeg meg. Denne gangen gleder jeg meg mest. Det er jo vondt, men kroppen er så fantastisk og så lenge du lytter til kroppen og ikke alle andre så vet du hva du skal gjøre :)

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Ja, det gjør jeg. Mest fordi jeg ikke vet hva jeg går til :)

Hadde KS sist, så aner ikke hvordan en fødsel kan være. Føler meg som førstegangs og gleder meg masse. Til å føde. Spør meg igjen ca 16 mars.

Har heller ikke tenkt så mye på det ennda, vet jo som sagt ikke hva man går til. Såå spennende :)

Back
Topp