dere som er førstegangs

girl

Glad i forumet
Jeg husker alle sa til meg at: nå må du passe på å sove mens du kan! jeg husker jeg ble så sint på det utsagnet. men det vil jeg virkelig anbefale dereDette med søvn, er en helt ny verden, men selvfølgelig verdt det!!!

Har tiden hørt det jeg også. Fått sovet litt, men kunne gjerne sovet enda mer, men litt vanskelig når en først sliter med å få sove:(

Jeg prøver å sove mye, men er umulig ettersom jeg ikke klarer å strekke ut beina uten å få kramper i leggene :(

Jeg har sovet masse gjennom hele svangerskapet. Men jeg opplever det nok anderledes siden jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet så jeg har ikke hatt noen forpliktelser. Hvis dere skjønner hva jeg mener =) er nok mye være for en som er forpliktet etter klokka. 

Vil bare signere denne oppfordringen!! Sove sove sove! Jeg slurvet litt med det selv sist. Angret på det etter fødselen. Var DØDSSLITEN!!

Blir veldig lei av å høre akkurat det. For jeg hadde sovet mye hvis jeg hadde hatt tid og mulighet. Og får ikke sove noe spesielt mye heller.

Sove ja... Hører at folk prøver å anbefale meg det. Men jeg har så problemer med å sove.. Kjedelig asså:(. Men jeg er trøtt og vil bare sove.. SSer det er fler som sliter med det her...Blæ=(

Må vere slitsomt for dokke som verken har tid eller får til å sove!
Eg har omvendt problem..
sover alt for masse! Får ingenting ut av dagene...
eg står opp i 06.00 tida, og har vesla fram til eg leverer ho i barnehagen rundt halv åtte. så går eg å legge meg og kan fint sove til halv tre.. heile formiddagen... og alikavel må eg legge meg i 21.30 tida.. har svært lita tid til å få gjort noke anna...

Har ingen problem med å sova, og er veldig glad for at dette er fyrste - hadde hatt utrulig dårleg samvit om eg skulle teke hensyn til nokon andre enn meg sjølv, sambuar og hundar! Trur ikkje eg hadde klart full jobb i tilfelle.

Er i heilt fin form ellers, er berre så trøtt og veldig avhengig av ettermiddagskvilen min. Så eg hamstrar all den søvnen eg kan

Back
Topp