Dere som er født om sommeren

JanneJenta78

Forumet er livet
Hvordan syntes dere det var å ha bursdag på sommeren når dere vokste opp? (pos/neg erfaringer). 

Jeg er født 13 august og har alltid hatt bursdag i ferien. Selv om det var i slutten av ferien så var det aldri noen som husket på det. Husker alle i klassen min på barneskolen fikk flagg på pulten sin hver gang de hadde bursdag og vi sang bursdagssangen, mens jeg fikk aldri. Det var faktisk en gang jeg fikk flagg på pulten første skoledag etter ferien da[:D] Da var jeg utrolig stolt. Men ja, det var litt kjedelig til tider husker jeg. Men supert ellers[:D] Varmt og fint på bursdagen.

ORIGINAL: CogJ

var alltid "sint" på mamma som fikk meg om sommeren for jeg fikk aldri feire bursdagen min på skolen som alle andre.. var aldri noen hjemme heller når jeg hadde bursdag så sjeldent mange i besøkene .. hehe..

Men den dag idag bryr jeg meg null [:)]

Sign[:)]

jeg er født i begynnelsen av juni - for meg er det sommer [:D]
og jeg syns det var genialt - 50/50 mellom bursdag og jul - og det syns jeg ennå.. [8D]

mamma er født i begynnelsen av juli, og da hun var liten var alle på ferie når hun hadde bursdag.. hun syns det var trist..
tobias har bursdag i slutten av august (også sommer for meg [:D]), men da har alle kommet tilbake etter ferien, så da er det greit igjen [:)]

Eg har alltid elsket å bursdag[:)] Har midt på sommeren, aldri sett på det som noe problem
fikk altid krone og kake på skolen etter sommerferien[:)]

jeg har bursdag 10.august og har aldri tenkt noe på at det er i sommerferien 

Jeg er født i slutten av juni, ca. en uke etter skolen tar sommerferie, og jeg har bare positive opplevelser med det...
Det er enda så tidlig at de fleste ikke er dratt på ferie, så jeg har bestandig feiret bursdagen min (som oftest ute i fint vær) med vennene mine på plass..

Så har det seg sånn at "dagene" som er hver sommer i bygda er den siste helga i juni, så ofte havner bursdagen min den helga.. Da kosa jeg meg med boder og musikk... Og etter jeg begynte å gå på fest, så har jeg liksom feira bursdagen min den helga [:D]
Det gjorde jeg i sommer, til gaaaangs [;)] hihi...

OG det er MIDT i året... Supert [:)]

jeg er født midt i april, og synes det var like ille jeg [8D] mange ganger under oppveksten at jeg hadde bursdag midt i påska og alle er bortreist [8D] nå bryr jeg meg ikke..eller, de siste årene har den havnet rett etter påske og da på første el.andre dag i hjemmeeksamen [8D] havner den i påska nå er jeg bare glad til, får da slipper jeg å være fullsjuk på jobb dagen etter, men kan ligge hjemme istedet [:D]

tror nå det er alltid vil være positive og negative ting uansett når på året man er født [:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Synes det var trist jeg. Alle var jo vekke[&o]

jaaaaa......ikke noe gøy å være fellesferiebarn når 1/5 av klassen kunne komme i bursdag

ORIGINAL: Dollface

jeg er født i begynnelsen av juni - for meg er det sommer [:D]
og jeg syns det var genialt - 50/50 mellom bursdag og jul - og det syns jeg ennå.. [8D]

mamma er født i begynnelsen av juli, og da hun var liten var alle på ferie når hun hadde bursdag.. hun syns det var trist..
tobias har bursdag i slutten av august (også sommer for meg [:D]), men da har alle kommet tilbake etter ferien, så da er det greit igjen [:)]

den er jo grei[:D]

Veldig fornøyd... [:)] Med noen meget fantasifulle foreldre ble det noen artige bursdager!! Hadde rett før ferien da, så alltid fullt hus.

ORIGINAL: CogJ

var alltid "sint" på mamma som fikk meg om sommeren for jeg fikk aldri feire bursdagen min på skolen som alle andre.. var aldri noen hjemme heller når jeg hadde bursdag så sjeldent mange i besøkene .. hehe..

Men den dag idag bryr jeg meg null [:)]

samma her! ble aldri sunget bursdagssang til med på skolen[:(][8D]

Har ikkje om sommaren, men i påska. Hata å ha bursdag da eg var liten, var jo aldri noken heime[&o]
Har selvfølgelig greid og fått begge ungane mine på "feil" tid, det kjem eg nok til å få høyre når dei blir større[:o] En om sommaren og en 1 januar[>:] Får aldri feira i bhg eller på skulen, noke som faktisk er litt kjipt..

KJEMPEkjekke bursdagselskaper!![:D] har bursdag 3. august, og de fleste var somregel hjemme. Så hadde vi selskapet i hagen, bada leeenge og vel på kaia vår, og bare kosa oss![:)]

Det jeg synes var negativt den gang var at det ikke var skoledag sånn at klassen sang bursdagssangen til meg..[8D]

Har alltid elsket det. Har bursdag 16.juli og da er stort sett alle bortreist, så jeg feiret en måneds tid før, rett før skoleslutt.

Kunne ikke tenke meg å ha bursdag når det er kaldt og vått ute [:)]
Har stort sett alltid hatt flaks med været også.

ORIGINAL: Lissyjane

Synes det var trist jeg. Alle var jo vekke[&o]

og fikk ingen bursdags sang for meg på skolen

Jeg har bursdag den 24 juni, så det var litt kjedelig siden skolen var stengt. Hadde alltid feiring før skoleslutt pga ferie

Har bursdag 13 Juni, perfekt dato før skolen er slutt. Så var fine feiringer[:D]

Back
Topp