Dere som er ekstremt trøtte.

Sover når jeg kommer fra jobb også blir det tidlig seng.
 
Sover dere ekstra eller? Kan jo ikke bare sove på jobb, og det er så trøtt jeg er...
Jeg har sovet i lunsjen de dagene jeg har hjemmekontor. Men har hørt fra flere som har eget kontor at de har laget avtale med leder om å ta på «ikke forstyrr» på døren for å få hvilt litt.
 
Jeg sykemeldte meg og sooov :Heartred Sov mer enn jeg var våken. Jeg fungerte ikke for barna hjemme uten sykemelding.
 
Har ingen muligheter for hvile ila arbeidsdagen, jobber turnus. Kommer meg så vidt gjennom middagen før jeg sovner, å håper på å komme meg opp igjen før kvelden :smiley-angelic001 legger meg tidlig og sover hele natta
 
Jeg er sykemeldt og i dag leverte jeg ungen i barnehagen, handla så dro jeg hjem å sov. Så henta jeg ho i barnehagen :p sånn gjør jeg hver dag. ;)
 
Så deilig! Når ble du sykemeldt? Jeg er bare 3+6 i dag... Fikk positiv test og symtomer ekstremt tidlig synes jeg
Ble sykemeldt når jeg var 5 uker vel? Er snart 8 nå. Men jeg blir sykemeldt ut svangerskapet. Eller svangerskapspenger :) så skal få ladet batteriene ;)
Viktig det nå :)
 
Er lærer jeg også, eller barnehagelærer da. Så er vel det samma;)
Er det noe spesiell grunn til at du har svangerskapspenger da? Er det lege som har ordnet? Jeg drar til legen om jeg ikke føler meg bedre i løpet av et par dager nå.

I dag så kom jeg hjem fra jobb og var så sliten at jeg bare ville gråte. Endte med at jeg kjeftet masse på de store barna.
 
Ped.leder i bhg jeg og, håper jeg klarer å holde meg unna SM en stund :smiley-ashamed004 Men måtte gå kl 12 i dag og tirsdag forrige uke…
 
Er det noe spesiell grunn til at du har svangerskapspenger da? Er det lege som har ordnet? Jeg drar til legen om jeg ikke føler meg bedre i løpet av et par dager nå.

I dag så kom jeg hjem fra jobb og var så sliten at jeg bare ville gråte. Endte med at jeg kjeftet masse på de store barna.
Jeg har ikke fått svangerskaps penger ennå. Men fikk de sist svangerskap :) det er om jobben ikke kan tilrettelegge for meg/ oss gravide. Barnehagen kan ikke legge til rette for at jeg kan stå i jobb. De må uansett ha vikar for meg, selvom jeg er på jobb, om jeg skulle jobbet :p er ikke helt bra :) og jeg har t 1 diabetes :) så er mye greier
 
Jeg har ikke fått svangerskaps penger ennå. Men fikk de sist svangerskap :) det er om jobben ikke kan tilrettelegge for meg/ oss gravide. Barnehagen kan ikke legge til rette for at jeg kan stå i jobb. De må uansett ha vikar for meg, selvom jeg er på jobb, om jeg skulle jobbet :p er ikke helt bra :) og jeg har t 1 diabetes :) så er mye greier
Skjønner :)
 
Skiker

I rundt uke 11-14 var jeg så trøtt jeg holdt på å daue. HVER dag kl 13 så bare sloknet jeg. Veeeeeldig kjipt å være spesiallærer og «liksom» skulle holde undervisning og så er du så trøtt du bare vil dø. Helt grusomt. HELDIGVIS forsvant det rundt uke 14, og ikke vært trøtt siden.
 
Eg arbeider normalt offshore, men er på friperioden min nå, og heldigvis for det. Eg sover HELE tiden føler eg. 10 timer på natten + 2-3 timer på dagen, eg føler at eg knapt er våken. Eg er i uke 7 nå og skal til min første svangerskapskontroll på mandag :)
 
Back
Topp