Planteroginteriør
Flørter med forumet
Sover dere ekstra eller? Kan jo ikke bare sove på jobb, og det er så trøtt jeg er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet i lunsjen de dagene jeg har hjemmekontor. Men har hørt fra flere som har eget kontor at de har laget avtale med leder om å ta på «ikke forstyrr» på døren for å få hvilt litt.Sover dere ekstra eller? Kan jo ikke bare sove på jobb, og det er så trøtt jeg er...
Samme herSover når jeg kommer fra jobb også blir det tidlig seng.
Så deilig! Når ble du sykemeldt? Jeg er bare 3+6 i dag... Fikk positiv test og symtomer ekstremt tidlig synes jegJeg er sykemeldt og i dag leverte jeg ungen i barnehagen, handla så dro jeg hjem å sov. Så henta jeg ho i barnehagen sånn gjør jeg hver dag.
Så deilig! Når ble du sykemeldt? Jeg er bare 3+6 i dag... Fikk positiv test og symtomer ekstremt tidlig synes jegSykmeldt og sovner når barna er i seng
Var sykmeldt pgr av utbrenthet, har en jobb med syyykt mye stress, så ble bare videre sykmeldt, så har vært sykmeldt hele veien..Så deilig! Når ble du sykemeldt? Jeg er bare 3+6 i dag... Fikk positiv test og symtomer ekstremt tidlig synes jeg
Ble sykemeldt når jeg var 5 uker vel? Er snart 8 nå. Men jeg blir sykemeldt ut svangerskapet. Eller svangerskapspenger så skal få ladet batterieneSå deilig! Når ble du sykemeldt? Jeg er bare 3+6 i dag... Fikk positiv test og symtomer ekstremt tidlig synes jeg
Så bra da. Jeg er lærer så får neppe svangerskapspengerBle sykemeldt når jeg var 5 uker vel? Er snart 8 nå. Men jeg blir sykemeldt ut svangerskapet. Eller svangerskapspenger så skal få ladet batteriene
Viktig det nå
Er lærer jeg også, eller barnehagelærer da. Så er vel det sammaSå bra da. Jeg er lærer så får neppe svangerskapspenger
Er det noe spesiell grunn til at du har svangerskapspenger da? Er det lege som har ordnet? Jeg drar til legen om jeg ikke føler meg bedre i løpet av et par dager nå.Er lærer jeg også, eller barnehagelærer da. Så er vel det samma
Jeg har ikke fått svangerskaps penger ennå. Men fikk de sist svangerskap det er om jobben ikke kan tilrettelegge for meg/ oss gravide. Barnehagen kan ikke legge til rette for at jeg kan stå i jobb. De må uansett ha vikar for meg, selvom jeg er på jobb, om jeg skulle jobbet er ikke helt bra og jeg har t 1 diabetes så er mye greierEr det noe spesiell grunn til at du har svangerskapspenger da? Er det lege som har ordnet? Jeg drar til legen om jeg ikke føler meg bedre i løpet av et par dager nå.
I dag så kom jeg hjem fra jobb og var så sliten at jeg bare ville gråte. Endte med at jeg kjeftet masse på de store barna.
SkjønnerJeg har ikke fått svangerskaps penger ennå. Men fikk de sist svangerskap det er om jobben ikke kan tilrettelegge for meg/ oss gravide. Barnehagen kan ikke legge til rette for at jeg kan stå i jobb. De må uansett ha vikar for meg, selvom jeg er på jobb, om jeg skulle jobbet er ikke helt bra og jeg har t 1 diabetes så er mye greier