Dere som er distrubitører/forhandlere

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
For hva som helst [:)]

Hvordan selger dere?

Har prøvd meg som det en gang. Men klarte ikke helt å "gå god for" alle produktene. Har kanskje noe med at hun som var min "sjef" var veeeeeeldig.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det... engasjert?
Ikke er jeg noe salgsperson heller. Er det det problemet var kanskje?

jeg selger for tupperware og liker ikke alle produktene. da snakker jeg heller ikke for dem på party. spør noen meg er denne bra?? så sier jeg NEI! jeg liker den ikke, men vet om andre som syns den er ok.

i ph så er det interiør jeg selger,da er jo smaken som baken...så det selger seg selv utifra smaken..

ellers selger jeg cosmopharma,sminke og aloe vera produkter-men er ikke rundt å demonstrerer, men selger til naboer/familie jeg vet bruker disse produktene...

hva solgte du for da?

Jeg solgte Herbalife. Prøvde meg på noen sånne demo-kvelder, men det var ikke så mange som var interesserte. Eller så var det jeg som ikke klarte å få dem så interesserte/ videre interesserte [&:]

Og da hadde jeg jo ingen kunder heller...

Men ser for meg at det kanskje er letter med noe a la tupperware eller ph.. som du sier selger seg selv [8D]

Hvordan går det med de aloe vera produktene da? Er det forever living? Fikk spørsmål om å bli forhandler der også, men turte ikke, siden det gikk så dårlig med det andre...

er cosmoparma:-) driver ikke å selger rundt på party.

trives best med tupperware og ph=)

men virker spennende å selge barnetøy/barneleker. er jo noe som heter sjarmtroll om jeg ikke husker feil,det er leker=)

De du selger cosmopharma til, brukte de produktene fra før eller er det du som har "introdusert" dem til de? [8D]

Ja, har sett sjarmtroll [:)] Men det klikker hver gang jeg prøver å laste opp produktkatalogen [:)]

Har litt lyst å prøve meg på et eller annet, men vet ikke helt hva. Må være noe som er "lett" å selge, eller som du sier selger seg selv [8D]

ORIGINAL: mamihe

De du selger cosmopharma til, brukte de produktene fra før eller er det du som har "introdusert" dem til de? [8D]

Ja, har sett sjarmtroll [:)] Men det klikker hver gang jeg prøver å laste opp produktkatalogen [:)]

Har litt lyst å prøve meg på et eller annet, men vet ikke helt hva. Må være noe som er "lett" å selge, eller som du sier selger seg selv [8D]

de kjente til volare produktene de fleste... som det hette før.
nå sier jeg bare inn å se på nettsiden om dere ønsker noe. så sier jeg at de og de produktene er gode og de og de kjenner jeg ikke så godt til.

gå for noe som er lettsolgt og ikke så mange som driver med..

som sjarmtroll,pom delux eller hva det heter(tøy) så er det noen som selger ull for barn med en krokodille-mye fint der også.

Back
Topp