Dere som ER dagmamma....

LilleMusMei

Forumet er livet
Hvis dere er syke eller ditt barn blir sykt...
hvilke avtaler har dere på dette?
hvilke regler finnes?
Får dere vanlig betaling eller trekker foreldrene det av ved neste betaling?

ORIGINAL: LilleMusMei

Hvis dere er syke eller ditt barn blir sykt...
hvilke avtaler har dere på dette?
hvilke regler finnes?
Får dere vanlig betaling eller trekker foreldrene det av ved neste betaling?

dytt, dette vil jeg også vite[;)]

Jeg er ikke dagmamma, men tar det som en selvfølge at man betaler det samme selv om barnet eller barnepasser skulle være syk en dag.

Jeg betaler jo ikke mindre til barnehagen selv om snuppa ikke er der, eller de dagene det er planleggingsdager [8|]
Man krysser jo bare av på sykt barn/syk barnepasser på egenmeldingskjemaet. Man får jo uansett penger fra den jobben man skulle vært på den dagen.

Klart hadde dagmamma vært syk veldig ofte hadde jeg nok stussa litt på det og eventuelt bytta dagmamma om det var mulig.

ORIGINAL: Juliejr

Jeg er ikke dagmamma, men tar det som en selvfølge at man betaler det samme selv om barnet eller barnepasser skulle være syk en dag.

Jeg betaler jo ikke mindre til barnehagen selv om snuppa ikke er der, eller de dagene det er planleggingsdager [8|]
Man krysser jo bare av på sykt barn/syk barnepasser på egenmeldingskjemaet. Man får jo uansett penger fra den jobben man skulle vært på den dagen.

Klart hadde dagmamma vært syk veldig ofte hadde jeg nok stussa litt på det og eventuelt bytta dagmamma om det var mulig.

ORIGINAL: Juliejr

Sier meg enig her..
Mener at alle dagmammer også har "egenmeldings" dager de og kan bruke..

Back
Topp